נתניהו, בנט וההתמודדות

אדלשטיין באולפן: הציון לממשלה בקורונה? פחות מאפס

ניהול מגיפת הקורונה; הביקורת הקשה על נפתלי בנט; ההתמודדות מול בנימין נתניהו; ההשמצות של יאיר נתניהו והברית עם החרדים • ח"כ יואל יולי אדלשטיין בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

ח"כ יואל יולי אדלשטיין, שר הבריאות לשעבר, המתמודד על ראשות 'הליכוד' מול ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, התארח לריאיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לקרב בליכוד, ניהול מגיפת הקורונה בימי נפתלי בנט, המו"מ של נתניהו להסדר טיעון, הסקרים, החשש של הסיעות החרדיות והחקיקה בדת ומדינה. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון - ההתמודדות

באשר להצהרה שלו כי במידה וייבחר לראשות 'הליכוד', יצליח להרכיב ממשלה בכנסת הנוכחית, אמר ח"כ אדלשטיין: "לפני שלושה חודישם, כשהכרזתי על ההתמודדות היו לא מעט חברים וגם פרשנים שאמרו 'אדלשטיין החליק על השכל', בשבועות האחרונים כשהחלו הדיבורים על הסדר טיעון, אני לא חושב שהיה אחד שלא הבין שאם נתניהו חותם - זה סוף הסיפור של הקואליציה".

ח"כ יואל יולי אדלשטיין בריאיון לישי כהן

לדבריו: "הדבק של הקואליציה זה נתניהו וברור שהם מצהירים כל מיני דברים. חודש אחרי שאני אבחר - אין אדם בכנסת שלא מבין את זה (שתהיה קואליציה חדשה. י-כ)".

אדלשטיין הוסיף כי: "כל עוד שנתניהו בראשות הליכוד - לא יהיה ניתן להקים ממשלת ימין. נתניהו אומר 'אני הדבק של הקואיליציה הנוכחית'. ברגע שאני אעמוד בראש הליכוד - אין לי שום ספק שאני אוכל להקים ממשלה. גורמים כמו בנט ולפיד יעשו הכל כדי לעזור לנתניהו להישאר. כל בן דוד של השכן שיש להם בקרב מתפקדי הליכוד - הם ישכנעו אותו להצביע לנתניהו".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר