לא חוששת: רחלי איבנבוים עובדת עבור 'הבית היהודי'

לא חוששת: רחלי איבנבוים, המתמודדת החרדית שפרשה מרשימת 'הבית היהודי' למועצת העיר ירושלים, בעקבות איומים שקיבלה, שבה לפעול למען המפלגה (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
רחלי איבנבוים עם ח"כ איילת שקד (צילום: הבית היהודי)

לא חוששת: רחלי איבנבוים, המתמודדת החרדית שפרשה מרשימת 'הבית היהודי' למועצת העיר ירושלים, בעקבות איומים שקיבלה, לטענתה, מצד גורמים חרדיים, פועלת למען המפלגה.

איבנבוים סיירה בקניון רמות יחד עם ח"כ איילת שקד וד"ר תמי טננבוים, שהחליפה אותה ברשימה למועצת העיר, בניסיון לשכנע קהל בוחרים.

איבנבוים סיפרה במקום כי "נאלצתי לפרוש אך אני תומכת במפלגה ואעשה כל שביכולתי להגדיל את כוחה. אמנם פרשתי מהבית היהודי אך אני עדיין מאמינה שמפלגה זו, שחרטה על דגלה אחריות, שיתופיות ודאגה לכלל תושבי ירושלים, ראויה לקבל מנדט מהציבור כדי לשנות את האקלים הציבורי בעיר".

רחלי איבנבוים, חרדית תושבת שכונת מאה שערים ומשמשת כמנכ"לית ארגון 'מאיר פנים', נבחרה לעמוד במקום השלישי ברשימה, אך בחרה לפרוש מהמרוץ כאשר קיבלה איומים.

בעת פרישתה, סיפרה כי "פשוט לקחו את כל רצף האיומים שאפשר לאיים בו על אדם חרדי הפנו אותם כלפיי. שזה אומר להעיף את הילדים שלנו ממוסדות החינוך וכן לנדות אותי ואת משפחתי מבית הכנסת ומהקהילה. הבהירו שאני צריכה לבחור אם להיות חרדית או להמשיך לרוץ".

למרות זאת, כאמור, היא שבה לפעול עבור 'הבית היהודי' בניסיון לשכנע מצביעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר