מילה זו לא מילה

בגין הבטיח "שתי גדות לירדן" אבל מסר חלקים מהארץ למצרים, אריאל שרון הוריד ישובים בלי היסוס - אפילו בלי הסכם. נשאר לנו נתניהו, וגם הוא לא עמד במילתו ושחרר מחבלים (מאמרים)

הרב בועז נקי | כיכר השבת |
הרב בועז נקי (צילום: כיכר השבת)

כשניגשים לבחירות עלינו לזכור מי מנהל את העולם ואיך הקב"ה רוצה שנראה את ההבטחות למיניהם שאותם אנשים שהבטיחו הפרו.

משה דיין היה נחשב הביטחוניסט הגדול של מדינת ישראל, זאת בעקבות מלחמת השחרור, מבצע קדש וששת הימים. ראו בו אחד שאפשר לסמוך עליו. אבל לבסוף, בתחילת מלחמת יום כיפור, הוא רצה לצאת לשידור חי ולהודיע על חורבן הבית השלישי.

לאחריו בא בגין מהאצ"ל, שם שרו 'שתי גדות לירדן זו שלנו וזו גם כן', למי שלא הבין - שגם ירדן היא חלק ממדינת ישראל הגדולה, אבל אותו בגין הגדול נתן שני שליש ממדינת ישראל ביום אחד למצרים.

לאחריו בא ביטחוניסט אחר - יצחק רבין, רמטכ"ל מלחמת ששת הימים שהביס את כל צבאות ערב, שעליו היה לכאורה אפשר לסמוך, אבל בסוף הוא עשה את הסכמי אוסלו ונתן לפלסטינים רובים בגלל זריקות אבנים וכו'.

אחריו בא אריאל שרון, אף הוא נחשב כאיש ש'מילה שלו זה מילה'. הוא הקים הכי הרבה התנחלויות ו'על שרון אפשר לסמוך'. אבל הוא היחיד שהתנדב (אולי בגלל חקירת משטרה מסוימת) להוריד יישובים אפילו ללא הסכם, להרוס אותם גם בעזה וגם את חומש. אז גם הוא כבר לא מה שהבטיחו לנו.

נשאר לנו ראש הממשלה הנוכחי, בנימין-מילה-שלו-זה-מילה-נתניהו, הוא גדל בליכוד, אבא שלו פגש את ז'בוטינסקי, הוא רציני והוא אפילו כתב בספר "תחת השמיים" שאסור, אבל ממש אסור, לשחרר מחבלים כי זה מחזק אותם וגורם שהם יעשו שוב ושוב את אותם מעשים חמורים ונתן על זה הרצאות בכל העולם וקיבל מאות אלפי דולרים על כל הרצאה.

מעניין שהוא ראש הממשלה היחיד והראשון שבשביל לא לעצור קצת את הבנייה בהתנחלויות כביכול, שחרר ממחבלים רבים כל כך. וכן, בתמורה לחייל בודד שחרר עוד כאלף מחבלים בעסקת גלעד שליט. 'מה עם הספר? לא נורא נכתוב ספר חדש'.

ואחרון חביב, יהיר לפיד שהבטיח שהוא "ש"ס של מעמד ביניים". אם נבדוק, אף אחד לא הצליח תוך קצת פחות משנתיים להרע ולהזיק למעמד הביניים יותר ממנו כשר האוצר.

אז אחיי ורעיי, אנא, אל תתלהבו מהסיסמאות שלהם, תעשו כל אחד מה שרבו ומורו אומר לו ותדעו שבכך אתם עושים דבר אמיתי ובטוח.

נ.ב. כחלון מבטיח הבטחות על סמך מה שעשה במשרד התקשורת (כאשר בסך הכל הוא המשיך את מה שעשה אריאל אטיאס), אבל כשר הרווחה הוא נכשל כשלון חרוץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר