אריה, קח טיפ: תלמד מיענק'לה ליצמן / טור

מני צור במכתב לשר הפנים הטרי אריה דרעי: "ישנו בחור צנוע בשם יענק'לה ליצמן, אתה בטח מכיר אותו מכמה צמתים, שנבחר למקום הראשון בשביעות רצון העם. יש לו מה להוסיף לרזומה שלך" (טור)

מני צור | כיכר השבת |
(צילום: יעקב כהן)

היי אריה, כאן מני, שלום רב.

בטח גם לך עוברים בימים האחרונים עד מעל הראש המשלים: על חתול וגביע השמנת המתקתקה. הפושע שחוזר למקום הפשע. דיוני עומק פילוסופיים בנושא 'מוסר וערכים', 'מצפון מול סירחון' 'תיק ציבורי וארנק פרטי'.

יפי הנפש של בתי הקפה ומצטייני התואר למדעי המדינה, כמו המסוממים למשמע השם אריה דרעי, הקיצו משנת החורף שטרם השלימה. ושתי האסכולות יורות מהבטן ומהשרוול ללא רחם.

אתה יודע מה?! גם לי זה מתחיל להראות מגמתי ולא מוצדק כל השיח הזה. האם אין תשובה בעולם? האם אין כאן מישהו אחד? אחד? שיביא את הכפרה שלי? רק שלי?!

השם שלך, אריה דרעי, זו פלנטה אחרת בעולם האישים, גם ברמה העולמית, ואתה עדיין חי, להזכירך. אתה למיטב הבנתי, די מיסטיקה, באיך שהעולם תופס אותך. הינך אדם המשול לפרי הגויאבה, על האחד אהוב עד שיכרון חושים, ולאחר שנוא עד אימה, אין אמצע בך, נס או להתבוסס.

אז ביום חגיגי זה, תפתח את הלב אריה, כפרה של אמא שלו, שר הפנים החדש שלנו. נכון שאף אחד לא רואה! לא שומע! גם לא קורא.

רק שתדע שיש גם אנשים באמצע, סוג של 'מרכז דרעי' - לא ימין ולא שמאל, כמוני למשל, שמאמינים בתום, בדרך התשובה! מאלו שלא מחכים שתיפול, שתעשה פדיחה, תרגיל מסריח.

גם ממש לא מאותם, שישנים בלילה עם חלום ורוד שתהפוך לראש הממשלה שלהם, או לכל הפחות למשיח. ותתפלא, ישנם המון מהזן הזה, לאלפים. אנשים שרוצים וחושבים אותך עניינית! דבר איתנו ביזנס!

וואלה, באמת סבבה לי, שאיש עם כישורי בולדוזר כשלך, יהפוך את משרד הפנים ושירותיו הבינונים ומטה למשהו מעבר. שתשקיע בדברים הכי פשוטים ואלמנטריים בחיינו, שתשתמש ביצירתיות בה ניחנת איך להקל על משקי הבית בישראל, בהטבה לעסק מתחיל בפריפריה, לנכה לגלמוד ליתום ולאלמנה.

אז קח הצעה קטנה לסדר 'מחזיר גרושתו', אתה יודע, בכל זאת 22 שנה וקצת שלא התראתם, שניכם התבגרתם רואים מעט אחרת, שונה, אתה והמשרד.

ישנו בחור צנוע בשם יענק'לה ליצמן, אתה בטח מכיר אותו מכמה צמתים ותימרונים משותפים. שלא במקרה, האיש נבחר השבוע למקום הראשון בשביעות רצון העם.

יש לי הרגשה חזקה, שיש לו מה להוסיף לרזומה שלך בכל הקשור לבניית משרד ממשלתי לתלפיות, שיביא כבוד ומקצועיות אמיתית, רפורמות, תהליכים, והשארת חותם למען הכלל.

ואם כבר מדסקסים בכזו שלווה חורפית ורוח סלחנות קלילה, זה יכול גם להיות, על הדרך כמובן, אחלה תיקון המשכן... בשבילך!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר