המזימה הספרדית של ביבי / אבי בנטוב

מה לא עושים פוליטיקאים בשביל למשוך קולות, הם ימכרו את המוצא של אמא שלהם, ואת נשמת הDNA שבם לשטן, מזל שהוא לא גילה שהוא אולי גם צאצא של הגולם מפראג (דעות)

אבי בנטוב | כיכר השבת |
נתניהו מקבל את אילן היוחסין (צילום: קובי גדעון - לע"מ)

ביבי נתניהו ראש הממשלה בישראל למי ששכח, יצא השבוע בהכרזה שאח שלו עדכן אותו שבגנים שלהם יש מוצא ספרדי, וזה הזכיר לי ששאלו אברך צעיר תגיד מה שם המשפחה של חמותך מלפני החתונה, הוא ענה, לא יודע, אבל על המגבות שזוגתי הביאה איתה בנדוניה היא רקום הילטון...

בעקבות החיבור של נתניהו עם ליברמן, מבין מר נתניהו שהקול הרוסי ילך עם ליברמן, הגה במוחו הקודח לעצמו מר נתניהו רעיון מבריק, איך אני ימשוך אלי את הקולות של יוצאי עדות המזרח, המציא סטרט אפ, אני ממוצא ספרדי, מה לא עושים פוליטיקאים בשביל למשוך קולות, הם ימכרו את המוצא של אמא שלהם, ואת נשמת הDNA שבם לשטן, מזל שהוא לא גילה שהוא אולי גם צאצא של הגולם מפראג.

למרות האינטרס השקוף, אני כן מעריך את אומץ ליבו לצאת בראש חוצות בהצהרה אתנית כזו, במגזר שלנו לא היה מעז אף פוליטיקאי משופשף לומר דבר כזה, כי מהלך כזה היה גורם לבריחת קולות ממפלגתו לשקופים, חלילה. כי אצלנו במגזר יחסי התן וקח מאוד ברורים, אני זוכר כשאני רציתי להתקבל לישיבה ידועה בירושלים, אמר לי ראש הישיבה לאחר שהתקבלתי, אשמח מאוד לקבל אותך בפועל, אבל תביא איתך עוד 2 אשכנזים בשביל האיזון, היו ימים, היום זה לא קיים הדילים האלו...

מנהל סמינר ידוע מירושלים נפטר בשיבה טובה והגיע לשמים, בדקו בספרים, וראו שמגיע לו גן עדן, נתנו לו "פתקא טבא" הלך איתה לגן עדן, אמרו לו בכניסה, מצטערים הכול מלא תבוא שנה הבאה, אולי זה מצחיק, אבל יש בזה משהו מן האמת, למרות שבאופן אישי אין לי על מה ללין, אבי זצ"ל למד בישיבת פונבי'ז, אני למדתי במיר, ובני היקרים למדות בישיבות הכי טובות בירושלים.

אבל, כל הקטע של נתניהו עורר בי גיחוך מוחלט, שהייתי חייב לכתוב על הנושא הזה, ואם כבר כותבים עליו אי אפשר שלא להקביל באיזו שהיא צורה את הנושא הזה לציבור שלנו, הרי בתוך עמי אני יושב, וסיפורים כאלה חוזרים חדשות לבקרים, פעם בצדק, ופעם שלא בצדק. ברוח הימים האלה, שהם ימים של אחרי ימי האבל על 24 אלף תלמידיו של רבי עקיבא, כולי תפילה שנכשל באהבת חינם ולא בשנאת חינם. ייקח על עצמו כל אחד הקורא שורות אלו, לפעול באופן עצמאי למצוא את שורשיו האתניים, ולראות במעלת חברנו ולא בחסרונן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר