אנשי התקשורת, תורכם להתנצל! / חיים קליגר

יותר מעניין ויותר מביא רייטינג זה להלום באנשי ציבור, ובפרט בנשיא המדינה, אבל האמינות והאחריות חשובים לטעמי לא פחות, אנשי התקשורת היקרים, הגיע תורכם להתנצל! (דעות)

חיים קליגר | כיכר השבת |
הנשיא ראובן ריבלין (צילום: פלאש 90 )

אחיי אנשי התקשורת, המושכים בעט והמקלידים במקלדת, בצדק נזעקתם אתמול על דבריו של נשיא המדינה שפורסמו לראשונה באתר "כיכר השבת", שהיו נשמעים לכאורה כואבים ולא מובנים, בטח לאלו המכירים את אופיו ואת גישתו המרבה שלום וקירוב לבבות, כנראה שצדקתם בטיעוניכם, כי עובדה, לא חלפו להן יותר מכמה שעות ונשיא המדינה הבין כי עליו להבהיר את דבריו.

כעת הייתי בטוח שהגיע תורכם, לחזור בכם מהביקורת על הנשיא ולומר באותו קול רם כי הבהרתו של הנשיא התקבלה ו"האמת והשלום אהבו", אך לצערי קולכם נדם.

אז נכון, יותר מעניין ויותר מביא רייטינג זה להלום באנשי ציבור, ובפרט באישיות מספר 1 במדינת ישראל, יותר טפיחות על השכם מתקבלות בשטיבל כשחוד העט והמקלדת עוקצניים ודוקרניים יותר, אבל האמינות והאחריות חשובים לטעמי לא פחות.

מעטים הם אנשי הציבור היודעים ליטול אחריות על דבריהם ולחזור בהם ברגע שהם מגלים שהם הובנו שלא כראוי, נשיא המדינה לא התמהמה יתר על המידה, ברגע שהוא קיבל את המשוב מדבריו שהובנו שלא כראוי הוא נטל אחריות והתנצל, אז רק כדי ליצור תרבות של כיבוד המילה הנאמרת והנכתבת, עלינו, על כולנו, ללמוד ממנו ולקחת אחריות על מה שאנחנו כותבים ואומרים.

הרשה לי אדוני הנשיא לברך אותך על הצעד החשוב שעשית כשהבהרת את דבריך, ואכן, זו לא בושה לטעות, זו בושה לא להודות בטעות! ואני מקווה שממך ילמדו ויעשו, גם אנשי הציבור בציבוריות הישראלית וגם אנשי התקשורת. וכעת אנשי התקשורת היקרים, הגיע תורכם להתנצל!.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר