בין הזמנים

תעלומה בפארק - חדרי הבריחה שכבשו את המגזר

הטרנד שסחף את הציבור הישראלי לפני שנה, עלה מדרגה והפך לחוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה, לחברים, והאמת? גם רעיון לא רע לדייטים. החיוכים על פניכם בסוף אחרי שהצלחתם - שווה כל רגע (בין הזמנים, שיווקי)

(תעלומה במשרדי הפארק. חדר בריחה. צילום: esctheroom )

לקראת בין הזמנים, כיכר השבת בפרוייקט מיוחד אוסף עבורכם את כל המקומות שבהם אתם פשוט חייבים לבקר: פעילויות, אטרקציות וכל מה שצריך לקראת חופשת הקיץ שתזכרו עוד המון זמן.

חדר בריחה - תעלומה במשרדי הפארק

מה עושים? חדר בריחה כשמו כן הוא: חדר או מספר חדרים, מלאי תפאורה אותנטית ומעוצבת, מוזיקה שמאחוריהם מסתתרת משימה או תעלומה שעליכם לפתור במשך שעה. המטרה שלכם היא לפתור את החידות, להתגבר על האתגרים, ולמצוא את הדרך לפתרון.

מה קורה שם? חדר בריחה (איסקייפ רום) תעלומה בפארק מציג פעילות קיץ מחודשת מצחיקה, מותחת ומאתגרת. לא נחשוף יותר מדי כדי לא להרוס את המשחק, בגדול יש לכם משימה: המתקנים בפארק התקלקלו ואתם לא מוצאים את הטכנאי. לאט לאט אתם מבינים שבפארק יש סוד אפל. האם תצליחו לעצור את המתקנים התקולים? האם תצליחו לגלות מה עולה בגורלו של הטכנאי? ומיהו האיש המיסתורי שעוקב אחריכם?

האם תצליחו לפתור את התעלומה בפארק? | חדר בריחה | לפרטים נוספים: 052-340-6030 | או לחצו כאן

הם הצליחו לפתור את התעלומה. ואתם? צילום: esctheroom
הגדלה

עם מי מגיעים? לאיסקייפ רום תעלומה בפארק אפשר לבוא עם כל המשפחה, אבל מעל גיל 10 כי בכל זאת יש כאן התרגשות ומתח, וכן - גם פתרון החידות הוא חלק מהחוויה. קבוצות של חברים בכלל כייף לראות מי לוקח מנהיגות ברגע האמת...הפתעות לימי הולדת, ימי גיבוש, ובכלל קבוצות - כמות המשתתפים המומלצת היא בין 2-7/8.

דייטים: כן, תאמינו או לא, נמצא התחליף האולטימטיבי ללובי של בתי מלון. כנראה שלא מומלץ לצאת לדייט לחדר בריחה בפעם הראשונה, אבל דייט רביעי או חמישי - איסקייפ רום יכול להיות דרך מאד מוצלחת לבחינת הקשר. איך בן או בת הזוג מתנהגים בשעת לחץ? האם יש גם כייף או הכל מחושב? האם הוא דקדקן, האם היא לחוצה, האם היא יוזמת, האם הוא חושב מהר וכדו'.

רגע אחרי פתרון התעלומה בסניף בהרצליה. צילום: esctheroom
רגע אחרי פתרון התעלומה בסניף בהרצליה. צילום: esctheroom
הגדלה

מתי ואיפה? לחדר בריחה תעלומה בפארק ישנם שני סניפים, סגורים בשבת. האחד בירושלים: רחוב שטנר 7. השני בהרצליה ומתאים לחבר'ה מבני ברק או רעננה והאיזור: רחוב סוקולוב 81.

האם תצליחו לפתור את התעלומה בפארק? | חדר בריחה | לפרטים נוספים: 052-340-6030 | או לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר