ממעצר לארה"ב

עו"ד דוד שמרון שוחרר ממעצר בית והמריא לחופשה

עורך-הדין דוד שמרון, פרקליטו האישי של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שנחקר בפרשת הצוללות, שוחרר ממעצר בית ומיהר להמריא לחופשה משפחתית בארצות-הברית (חדשות)

עו"ד דוד שמרון. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

שוחרר והמריא: עורך-הדין דוד שמרון, פרקליטו האישי של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שוחרר ממעצר בית ומיהר להמריא לחופשה משפחתית בארצות-הברית.

שמרון, שנחקר בפרשת עסקת הצוללות עם מספנת טיסנקרופ הגרמנית שוחרר ביום שישי ממעצר בית ונסיעתו, שתוכננה עוד בטרם נעצר, התאפשרה לאחר שלא הוטלו עליו מגבלות.

עו"ד עמית חדד, שמייצג את שמרון, מסר בשבוע שעבר כי "למרות סיטואציה לא פשוטה מבחינה אישית ומקצועית, עו"ד שמרון חש במידה רבה הקלה על כך שסוף סוף ניתנת לו ההזדמנות להציג את עמדתו המלאה ואת נקודת המבט שלו בפני רשויות החוק".

לדבריו, "עו"ד שמרון פעל בהתאם לחוק. הוא שיתף פעולה באופן מלא עם חוקריו, ובטוח כי רשויות החוק יגיעו לאותה המסקנה. עו"ד שמרון יעמוד לרשות החוקרים בכל עת שבה יבקשו זאת".

אלי שקד, יועץ התקשורת של דוד שמרון מסר אתמול כי "מעצר הבית הסתיים כבר ביום שישי בבוקר. עו"ד שמרון יצא היום בבוקר לחופשה משפחתית בחו"ל שתוכננה זה מכבר באישור רשויות האכיפה".

בידי המשטרה נותרו כעת שני עצורים בפרשת הצוללות, נציג תאגיד טינקרופ מיקי גנור וסגן ראש המל"ל לשעבר אבריאל בר יוסף - השוהים במעצר. יצוין כי מעצר הבית של האלוף אליעזר (צ'ייני) מרום הסתיים במוצאי שבת וגם הוא שוחרר ללא מגבלות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר