בין הזמנים

לנשים: סדנאות במחול מזרחי - חוויה מיוחדת

לקראת בין הזמנים, כיכר השבת בפרוייקט מיוחד אוסף עבורכם את כל המקומות שבהם אתם פשוט חייבים לבקר: פעילויות, אטרקציות וכל מה שצריך לקראת חופשת הקיץ שתזכרו עוד המון זמן. הפעם במיוחד לנשים, סדנאות ריקוד לחיזוק הגוף בשיטה ייחודית ומהנה (בין הזמנים)

סדנאות במחול מזרחי. (צילום: אוריינט תרפי דנס)

מרכז אוריינט תרפי דנס (Orient Therapy Dance) בניהול רינה ביסמות, מציע קורסים, מועדון וסדנאות בכל הארץ (דיגיטלי ופרונטלי) בחיזוק הגוף בשיטת המחול המזרחי - חוויה משחררת ומהנה.

מה קורה שם? יש הרבה סוגי ריקודים וענפי כושר רחבים וכל תחום מחזק חלק אחר בגוף, אבל מאוד קשה להתמיד ולשרוד במכון כושר לטווח ארוך בגלל שהחוויה והלמידה מייגעת ומשעממת. אף טיפול ריפוי וחיזוק הגוף לא נותן את המענה המושלם של חיזוק וריפוי הגוף באמת מתוך חוויה וכיף חוץ משיטת האוריינט תרפי דנס. תוסיפו לזה את המקום הנפשי והמשחרר שהשיטה נותנת ואין לך משהו מושלם כל כך.

למי זה מתאים? אוריינט תרפי דנס מתאים לכל הבנות והנשים, מגיל 3 ועד 80. ריקוד חוויתי.

חיזוק הגוף בשיטת המחול המזרחי | חוויה משחררת ומהנה | לפרטים: רינה 054-4943637

איך זה עובד? רינה ביסמות, מנהלת המרכז, בנתה שיטה מיוחדת בה התלמידה לומדת לשלוט על השרירים הפנימיים של הגוף שלה. שיטה שמחזקת את שרירי ריצפת האגן מצירה הקפים והכל מתוך חוויה ושחרור אין סופיים. פיזיוטרפיסטים ורופאים ממליצים על שיטת האוריינט תרפי דנס בחום שגורמת לאושר, מאזנת בין הכוחות מצד אחד מחזקת את הגוף ומצד שני משחררת ומהנה.

המקום הנפשי והמשחרר: מנהלת המרכז רינה ביסמות: "אף טיפול ריפוי וחיזוק הגוף לא נותן את המענה המושלם של חיזוק וריפוי הגוף באמת מתוך חוויה וכיף חוץ משיטת האוריינט תרפי דנס שאני מלמדת תוסיפו לזה את המקום הנפשי והמשחרר שהשיטה נותנת ואין לך משהו מושלם מזה לאישה".

במה שיטת האוריינט תרפי דנס מועילה?

מונעת בריחת סידן {אוסטאופורוזיס}: בשיטת האורינט תרפי דנס אנחנו מעבירות משקל מצד לצד מה שעוזר לנו לבלום את בריחת הסידן.

הגמשת מפרקי ידיים ורגליים: וזאת תודות לחשיבה ולתהליך שאנחנו עושות בתנועות הסיבוביות במהלך הריקוד.

מפתח גמישות וקורדינציה: בשיטת האוריינט תרפי דנס אני מלמדת מהיכן מגיעה התנועה.ומסבירה כיצד לשלוט על כל איבר ואיבר בניפרד וביחד. כיצד להזיז בצורה נכונה ומועילה. במרכז דואגים שהבנות והנשים ירקדו בצורה יציבה וזקופה ובירכיים כפופות ששומרת על הגב תחתון, בטן בחוץ וזאת מאחר ועובדות על השרירים הפנימיים של הגוף.

שיפור סיבולת לב ריאה ומערכת העיכול: קצב הריקוד גובר בהדרגה וכך עובדות על סיבולת לב ריאה.

חיזוק הגוף בשיטת המחול המזרחי | חוויה משחררת ומהנה | לפרטים: רינה 054-4943637

בלי כדורים וניתוחים

רינה ביסמות, מנהלת מרכז אוריינט רתרפי דנס, מספרת כי היא "מתרגשת כל פעם מחדש לראות איך הבעיות ההורמונליות של הנשים נפתרות ללא כדורים וניתוחים", והיא מוסיפה סיפורים אישיים:

"באחת הסדנאות בירושלים לקראת סוף הסדנא התפרצה בבכי לפתע אחת התלמידות. אני נבהלתי כל כך ולא ידעתי מה לחשוב....כשניגשתי אליה היא סיפרה שאלו דמעות של שמחה.היא סובלת כבר 8 שנים מצניחת רחם ושרירי ריצפת אגן רפויים וכאבי גב תחתון שגרמו לה להרגיש מוגבלת ומבוגרת לגילה האמיתי והיא בסך כל בת 32.ולאחר שהתחילה את השיעור היא הרגישה כל כך טוב שהיא לא האמינה שיש כזה דבר שיכול לעזור לה ללא כדורים ותרופות למיניהם.וכך כל שיעור היא מגיעה ומברכת אותי ומודה לבורא עולם שהיא אצלי"

"אפרת הייתה בחודש ה-7 להריון כשהגיעה אליי. היא לא האמינה בשיטה האוריינט תרפי דנס ורק לאחר שאמרתי לה שגם כך אין לה מה להפסיד כי היא עברה 3 לידות בקיסרי היא התמידה והלא יאומן קרה: לאחר 3 לידות קיסרי, ולאחר שהתמידה להגיע אליי היא ילדה לידה 4 בלידה טבעית ב"ה".

"רוזיטה מאלעד מספרת שברגע שהיא מתמידה בשיטת האוריינט תרפי דנס היא מרגישה בהצרת ההיקפים. ללא דיאטה. היא מרגישה בבגדים שמתרחבים עליה".

חיזוק הגוף בשיטת המחול המזרחי | חוויה משחררת ומהנה | לפרטים: רינה 054-4943637

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר