לראות ובזול

הפתרון לקניית ומדידת משקפיים דרך הרשת

מוציאים אלפי שקלים ברכישת משקפי ראיה? קניה דרך אתרי האינטרנט תביא לכם את המותגים האיכותיים בחיסכון של אלפי שקלים. כך תתגברו על בעיית המדידה (MEN, סטייל)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מוציאים אלפי שקלים ברכישת משקפי ראיה? קניה דרך אתרי האינטרנט תביא לכם את המותגים האיכותיים בחיסכון של אלפי שקלים.

משקפי ראיה הם מוצר חובה ולכן עד היום נאלצתם להוציא עבורו אלפי שקלים אותם דרשו חנויות האופטיקה השונות. אך המעבר לרכישת דיגיטלית לא פסח על תחום משקפי הראיה, דבר שמיטיב עם הצרכן והרבה פחות עם המשווקים שהתרגלו לגבות מחירים מופרזים עבור חתיכת הפלסטיק שגורמת לראייה שלנו להשתפר.

כיום ישנם אתרי רכישה רבים המציעים אינספור דוגמאות שונות של משקפיים איכותיים ואופנתיים במחירים זולים בהרבה ממה שהתרגלנו.

אלא שכמו לכל דבר טוב, גם כאן ישנו חיסרון משמעותי והוא אי היכולת לבדוק את התאמת המשקפיים על הפנים, כי ישנם המון זוגות יפים על המדף אך פחות מחמיאים לנו לפנים.

איך בכל זאת תהנו ממשקפיים זולים מבלי להשאיר חור בכיס?

אתר zenni optical ייצר עבורכם את הפתרון שייתן לכם מענה לבעיית המדידה, אמנם המגע הפיזי עדיין יחסר אך עדיין כפי שזה נראה הפתרון הזה הולך לעשות חיים קשים לבעלי האופטיקה השונות.

האתר מציע אפשרות להכניס אליו את תמונותיכם, ולבחור את המשקפיים אותם תרצו לרכוש, ותוך שניות האתר יבצע עבורכם הדמיה שתתן לכם לראות איך תראו עם המשקפיים החדשים.

לא נגעת, לא קנית?

אם אתם עדיין לא סומכים על ההדמיה הממוחשבת ואתם חייבים לחוש את המשקף טרם קניה, ולמדוד אותו בכל זווית אפשרי, תמדדו את המשקפיים של אחד החברים שלכם שאהבתם, הזינו באתר את הדגם המבוקש והוא יישלח לביתכם בתוך מספר ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר