לא רק בלילה

חתונה ביום שישי בצהריים: למי זה מתאים?

מאור יום, דרך האוויר, הרוגע, המחיר הנמוך יחסית ועד ההבדלים בין גן אירועים לאולם: כל מה שכדאי שתדעו לפני שאתם ממהרים להוריד מהפרק אפשרות של חתונה בצהריים (חתונות)

חתונת שישי בצהריים (צילום: www.stylemepretty.com)

התארסתם, ואתם בשלב של תכנון החתונה, כנראה שיום שישי הוא מבחינתכם יום קצר שנועד מקסימום להכנות לשבת שבע ברכות. אלא שלאט לאט זוגות רבים מתחילים לראות ביום שישי יום לגיטימי - ואולי אף מועדף - ליום החתונה.

נכון, אתם נחרדים מעצם הרעיון שיהפוך את החתונה שלכם לשונה, אבל אם את מחפשת שמלה 'לא כמו של כולם', שתהיה ייחודית, ואתה מסדר את הקנייטש כמו שרק אתה יודע, למה בעצם לא ליצור חתונה שונה, שתעניק לאורחים שלכם חוויה ייחודית ונעימה, אהה... ותחסוך לכם המון המון כסף.

חתונה באור יום

אחד היתרונות הבולטים בחתונת שישי, היא העובדה שכל האירוע מתקיים באור יום, שעם הנגיעות הנכונות יכול להפוך לאירוע בלתי נשכח. החל מקבלת פנים שטופת שמש, עד לחופה מוארת באור טבעי שעושה טוב לסידורי הפרחים - שמקבלים שפע של אור ויופי. נכון שהתרגלנו שתאורה של אירוע היא תאורה מלאכותית, אבל רבים סבורים שהאור הטבעי הופך את האירוע לחי יותר.

שמיים, אוויר ורוגע

חתונת שישי, באופייה, היא קלילה יותר מאירוע ערב רגיל, וזה יבוא לידי ביטוי במספר דברים. אחד מהם הוא הלבוש הקליל של המוזמנים: בעוד באירוע ערב, קוד הלבוש דורש ומכביד, באירוע צהריים אפשר לבוא עם ביגוד קליל יותר, אך מכבד.

בנוסף לכך, העובדה שיום שישי נועל שבוע, מיטיב עם המוזמנים - שמשוחררים הרבה יותר כשיודעים שמיד אחרי החתונה נכנסים למנוחת השבת. ומבחינת עירנות, תקבלו אורחים עירניים ועליצים אחרי לילה של שינה טובה, ונסיעה לאירוע ללא פקקים.

גן אירועים או אולם?

אם כבר צהריים, אז בגן אירועים שהשמש מבליטה בו כל פרח וירק. אך אם החיסכון הכספי עומד לנגד עיניכם, לכו לאולמות - שם המחירים יירדו בשבילכם עוד יותר.

כמה זה עולה?

אירועי שישי זולים באופן משמעותי מאירועי ערב רגילים, והעלות יכולה לרדת לחצי או אף לרבע מהמחיר הרגיל. בעלי האולמות מוכנים לרדת במחיר המנות, העיקר שהתפוסה תהיה מלאה ככל האפשר. אם אתם אמיצים מספיק, נצלו את האינטרס של בעלי האולמות ותצאו נשכרים ושמחים.

שבת שלום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר