בין הזמנים

כל החופש בנסיעות? הגיע הזמן שגם לכם יהיה דלקן

איך אפשר לתדלק במגוון תחנות בכל רחבי הארץ ללא מזומן או כרטיס אשראי במחירים קבוצתיים? קח את בין הזמנים הקרוב להתחדש בדלקן שיחסוך ממך את כל הטרחה בכל הנסיעות הקרובות שלך (בין הזמנים, שיווקי)

הגיע הזמן שגם לכם יהיה דלקן. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לקראת בין הזמנים, כיכר השבת בפרוייקט מיוחד אוסף עבורכם את כל מה שצריך לקראת החופש: מקומות, אטרקציות וכל מה שיעזור לכם לחסוך וליהנות.

דלקנים וכרטיסי תדלוק

מה זה? עם כל הנסיעות בבין הזמנים בפרט, ובמהלך השנה בכלל, לפעמים אנחנו שוכחים עד כמה זה יכול להיות קל פשוט לעצור ולתדלק. למי לא קרה שפתאום נתקע בלי הארנק והאוטו כבר מסמן קולות זעקה לתדלוק. עם דלקנים אתם בטוחים תמיד.

תדלוק מהיר ונוח | דלקנים וכרטיסי תדלוק | לפרטים: 09-8663185 | או לחצו כאן

איפה אפשר לתדלק? חברת רימון צבור מציעה לכם דלקן לכל סוגי הרכבים בתחנות הדלק ברחבי הארץ: דור אלון, דלק, סונול ופז. הדלקן מותקן ברכב בקלות, וברגע שזה אצלכם אתם תמיד יודעים שתוכלו לתדלק בכל במקום ובכל שעה.

רגע, דלקן זה לא רק לאנשי עסקים? התשובה לכך היא לא בהכרח. אמנם אנחנו רגילים לראות כאלו עם דלקן בעיקר ברכבי חברה, אבל זה בהחלט לא אומר שגם אתה לא יכול לתדלק איפה שתרצה, מתי שתרצה בלי מזומן ובלי כרטיס אשראי, בדרך הכי מהירה והכי נוחה שאפשר.

נתקעתם בלי מזומן או אשראי? אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק

איך חוסכים? אתם זוכרים כמה תדלקתם החודש ובכמה? האם אפשר לחסוך בהוצאות הדלק? ברגע שאתם מתדלקים עם הדלקן של רימון צובר, המידע על כך נשמר באתר מאובטח שיכול לספק לך בכל רגע נתון את פרטי התדלוק שלך. אחת לחודש תקבל דו"ח מדוייק עם כל הנתונים: מתי תדלקת ובכמה. מעקב חכם אחר הנתונים יכול לחסוך לך הוצאות ובכלל לוודא את תקינות הרכב. הדלקנים של רימון צובר מוצעים במחירים אטרקטיביים ומחירי הדלק באמצעותם יהיו במחירים קבוצתיים, מה שיכול להוזיל לך גם את התדלוק עצמו.

תחנות דלק של רימון צובר עתידות להיפתח בקרוב בכניסה הדרומית לעפולה צומת מחנה עמוס, כמו כן עתידה להיפתח תחנת רימון בכנסה למושב זבדיאל ליד מושב קוממיות. נכון להיום החברה זכיינית של תחנות פז איילון ברחוב החשמונאים בבני ברק, פז הבושם במתחם השופרסל ברחוב הבושם באשדוד, וסונול שיבולים בכניסה למושב שיבולים על יד נתיבות.

הדלקנים עצמם הנם לכל תחנות הדלק בארץ: בזנין - בתחנות סונול, מיקה ודור אלון. סולר - סונול, פז, דור אלון, מיקה וטן 10 ועוד.

תדלוק מהיר ונוח | דלקנים וכרטיסי תדלוק | לפרטים: 09-8663185 | או לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר