בין הזמנים

חופשה משפחתית: בריכת שחיה פרטית רק לכם

במקום לבזבז יום שלם בבריכה ציבורית צפופה, או לחפש שעות מקום לשבת בים - עכשיו אתם יכולים לבלות בבריכה פרטית משלכם, עם ציוד מלא והנאה מובטחת. איך איפה וכמה עולה? (בין הזמנים)

בריכה פרטית למשפחה וחברים בבית"ר עלית. (צילום: יחצ)

לקראת בין הזמנים, כיכר השבת בפרוייקט מיוחד אוסף עבורכם את כל המקומות שבהם אתם פשוט חייבים לבקר: פעילויות, אטרקציות וכל מה שצריך לקראת חופשת הקיץ שתזכרו עוד המון זמן.

בריכת שחיה מימד

מה קורה שם? במרחק נסיעה מירושלים, בית שמש ובני ברק, בתחבורה ציבורית נוחה עד המקום עצמו, תוכלו לקבל בריכה פרטית משלכם בביתר עילית. מה זה אומר בריכת שחיה פרטית? בריכה שלמה, רבע אולימפית, מקורה ומחוממת שתוכלו לבלות שם: משפחה, חברים ובכלל כל קבוצה. הבריכה עם כניסה נפרדת ומאובזרת היטב.

בריכה פרטית למשפחה וחברים | מקומות אחרונים באמת לבין הזמנים | 050-4103390

בריכה פרטית? כן, לא סתם זה הטרנד החדש שסחף את המגזר. כמה פעמים הלכנו לבריכה ציבורית עמוסה וצפופה בימי בין הזמנים? מתי מצאנו פינת ישיבה נורמלית בים שמסביבנו אלפים נוספים? בבריכת השחיה הפרטית בבית"ר עלית לא רק שתקבלו את הפרטיות שלכם, גם על הדרך תקבלו כדורסל, מזרוני מים, נודלים, משקולות מים שיעבירו לכם את השהייה בהנאה וכייף.

כמה אפשר לבוא? בריכת השחיה הפרטית הגדולה יכולה להכיל בין 2-25 איש, תלוי כמה אתם רוצים לבוא. בריכת שחיה מימד בבית"ר עלית שמורה היטב, כמובן עם מקלחות ושירותים נקיים ומסודרים וחדר נפרד בו תוכלו לאוכל ולשתות ולקחת רגע הפסקה מהמים הנעימים.

כמה עולה? שאלת השאלות. אבל למרבה ההפתעה המחירים זולים במיוחד. עד 10 איש הבריכה כולה תעלה לכם 220 ש"ח בלבד לשעתיים, מעל 10 איש - 300 ש"ח בלבד לשעתיים. תעשו את החישוב כמה יוצא לכל אחד...במשך שעתיים תקבלו הנאה וכייף לכל המשפחה ולכל החברים במחירים שווים לכל נפש.

איך מגיעים? לבריכת השחיה הפרטית בבית"ר עילית, רחוב אבן עזרא 6, ניתן להגיע בתחבורה ציבורית נוחה עד למקום עצמו. קווי האוטובוס מירושלים: 290, 291 וקו 225 מבית וגן והר נוף. מבית שמש: 228, ומבני ברק: 138.

בריכה פרטית למשפחה וחברים | מקומות אחרונים באמת לבין הזמנים | 050-4103390

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר