ביהמ"ש פסק נגד אדם שהתעלם מההודעות של אישתו

נכון, לא כיף לשלוח הודעה ולראות שזה שקיבל אותה קרא והתעלם, אבל כנראה שלאשה הזאת זה היה ממש יותר מדי (משפחה)

אילוסטרציה (צילום מסך)

בית המשפט בטייוואן פסק לטובת אשה שתבעה את בעלה בהסכם גירושין מנופח לאחר שהוכיחה לבית המשפט כי בעלה נהג להתעלם באופן קבוע מהודעות שקיבל ממנה - על אף שקרא אותן.

על פי הדיווח באתר BBC, האשה הציגה את ההתכתבויות שלה עם בן זוגה שהוכיחו כי הבעל מתעלם למרות שההודעות ששלחה סומנו בוי כחול כפול. השופט בתיק, שחזה בתיעוד המפליל, פסק לטובת האשה ואמר כי הנתונים שהוצגו בפניו מוכיחים כי מערכת היחסים בין בני הזוג פגומה ובלתי ניתנת לגישור.

מתיעוד ההודעות עלה כי במשך שישה חודשים שלחה האשה לבעלה הודעות רבות, ללא מענה, כשבאחת מהן סיפרה לו שהיא מאושפזת בבית חולים לאחר תאונת דרכים.

השופט שדן בתיק אמר כי על אף שהאשה זכתה בסופו של דבר בביקור של הבעל בבית החולים, עדיין יש עילה לגירושין מאחר והנתבע לא שאל את האשה למצבה ולא הגיב להודעות ששלחה מלבד הודעה אחת ששלח חודשיים לאחר התאונה בה הודיע לאשתו כי הגיעו עבורה חבילות מהדואר.

חבריהם של בני הזוג סיפרו כי במשך 5 שנות הנישואין היתה האשה המפרנסת העיקרית של הבית וכי משפחת הבעל המתעלם הייתה לא ידידותית כלפיה. הבעל שלא טרח להופיע בדיונים עושה רושם שגם לא יערער על פסק הדין וישלים עם זה שאשתו עזב/ה את הקבוצה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר