בני ברק

אדם נהרג לאחר שנפל מגובה ארבע קומות

בבני ברק קבעו כעת כוחות הרפואה את מותו של אדם בשנות ה-30 לחייו, לאחר שנפל מגובה של כארבע קומות ומאמצי ההחייאה בו לא צלחו. נפתחה חקירה לבירור המקרה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תיעוד מזירת האירוע (צילומים: יששכר וויס, תיעוד מבצעי מד"א וארגון הצלה)

ברחוב פרל בבני ברק נפל אדם כבן 30 מגובה רב. הפראמדיקים שהוזעקו למקום ביצעו פעולות החייאה בגבר שנפל מגובה של 4 קומות, אך אלו כשלו ומותו נקבע במקום.

יחיאל מילר חובש רפואת חירום של איחוד הצלה תיאר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בפועל שנפל מגובה באתר בניה שסבל מפגיעה רב מערכתית וללא הכרה. מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה החל בפעולות החייאה והצטרפתי אליו במאמצי ההחייאה בנסיון להציל את חייו. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו בזירה ונסיבות האירוע בבדיקה".

בנפילה זו עלה לחמישה מספרם של פועלים הנהרגים בתאונות עבודה שונות בתוך כשבוע: שלשום נהרג פועל בניין בן 34 שהתחשמל למוות באתר בנייה באשקלון. לפני מספר ימים נהרגו שלושה פועלי בניין בתאונות עבודה שאירעו ברחבי הארץ במהלך יממה אחת.

מדוברות איחוד הצלה נמסר: "פועל נפל מגובה ברחוב פרל בבני ברק. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף בני ברק מבצעים בו פעולות החייאה מתקדמות".

בהודעת מד"א נכתב, כי בשעה 13:49 התקבל דיווח על פועל שנפל מגובה באתר בניה ברחוב חיים פרל בבני ברק. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בפועל כבן 30 שנפל מגובה, שבסופן נקבע מותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר