10 הנשים החרדיות המשפיעות ברשת

כבר מזמן כולם יודעים שלנשים יש כח, השפעה ובטח בתחום הדיבור, המילים ובכח הרכישה. קיבצנו את עשר הנשים המשפיעות בפייסבוק, הפוסטים שלהן מעוררי עניין, יש להן אמירה * סיבוב רשת

יערית אלבז | כיכר השבת |
נשים חרדיות הן חלק משפיע וגדול ברשת, יש נשים רבות הנוגעות בתחומים מגוונים, ויש את אלו שקיבצנו כאן כנשים שמביאות ליידי ביטוי את אמירותיהן, הפוסטים שלהן מעוררי עניין, ואף מגיעים לדיונים במקומות אחרים מלבד המגזר אליו הן משתייכות. חלקן נשות תקשורת, נשים העובדות ומקדמות ברמה כזו או אחרת אג'נדה מסויימת, כל אחת בתחומה. המכנה המשותף של כולן הוא שהן אינן נמענות מלהביע את דעתן, לסקר, ולשתף ברשת גם אם הן חושבות אחרת. לא כולם חייבים ללייק או להסכים עם דעתן האישית,
אך אלו הן עשר הנשים שהדעות שלהן מעוררות עניין.

1. סיון רהב מאיר

לסיון רהב מאיר קהל עוקבים גדול מאד. היא פעילה בפייסבוק, בטוויטר וכמובן על מסך הטלויזיה בערוץ 2, בטוריה המשובחים השבועיים ובתוכנית משותפת זוגית שבועית.

אך אלו הן עשר הנשים שהדעות שלהן מעוררות עניין. ,1. סיון רהב מאיר ,לסיון רהב מאיר קהל עוקבים גדול מאד. היא פעילה בפייסבוק, בטוויטר וכמובן על מסך הטלויזיה בערוץ 2, בטוריה המשובחים השבועיים ובתוכנית משותפת זוגית שבועית. ,,,,‏,4. נעמה טוכפלד ,,מזוהה בראשונה ברשת כ'חרדים נעים להכיר'. ממקימי הקבוצה, פעילה ומשתפת. היא אף העלתה סקר מטורף שדן בשאלה 'מיהו חרדי?' בכזו פשטות שזכה לתגובות שניתן היה ללקט משם טקסטים שלמים, ומגוון דעות מעניינות. בפייסבוק היא אמנם תחת השם 'נבון' אך היא מייצגת את הקליגרים 'בכבוד גדול'. ,,‏,,לא נבחרת ולא בוחרת.. על אף כל הביקורת שספגה, אסתי שושן ממשיכה, מעלה דיונים בחן רב, למרות שלא כולם עם דעותיה מסכימים/ות. היא יוצרת הסרט 'עקרה' ודואגת לגעת בנקודות כואבות ומעוררות דיון במגזר. ,8. שיפי חריטן,שיפק'ה בלשון הרשת המתגלגלת. אי אפשר לפספס את היציאות והאמירות של שיפי חריטן, עורכת "לובי נשי", הן על הקצה באופן קבוע. פעם הן יכולות לגרום לך לדמוע מצחוק ופעם לדמוע מכאב, לא ברור איך היא עושה את זה, זה פשוט יוצא לה בלי להתכוון ממש... ,9. מירי שניאורסון,אי אפשר לפספס את הסטטוסים של מירי שניאורסון, מלבד שהיא 'סבתוש' בהפרעה' , היא תמיד דואגת שלטקסט שלה יהיה 'נשמה חסידית', היא יודעת להגיב בזמן הנכון ובמקום הנכון, גם כשזה לא הכי פופולארי בסביבה... ,,‏,אי אפשר להעלות רשימה של משפיעות, מובילות ועוד כל מיני ותופיני.. ללא רחלי, לא משנה מה היא תכתוב, תגיד או שתמציא. ללא ספק הטקסטים שלה תמיד יעבירו באופן ברור את המסר שאליו היא מכוונת. היא ללא ספק הצליחה לתת נימה חדשה בכל הנוגע לנשים, חרדיות מובילות... ,,גם עמוד הפייסבוק שלנו מחכה לכן!
‏

2. שלהבת חסדיאל

שלהבת חסדיאל פעילה בכל שטח מרושת אפשרי, ידועה בהברקותיה הקצרות שמקופלים בהן בחן רב, מסרים, חידודים ואף עקיצות כואבות - ברוב המקרים מכוונות מטרה.. זהירות!

‏

3. אביגיל קרלינסקי

אביגיל קרלינסקי לא שותקת. היא מעלה בזמן הנכון את מה שצריך 'ליידע', וכמובן לא חוסכת במילים כאשר צריך לתאר, או להסביר בשפתו של הרב קוק.

‏

4. נעמה טוכפלד

לנעמה טוכפלד יש שפה משלה. היא מדברת בשפת 'הטוכפלדים' להגדרתה, מגישה תוכנית שבועית קבועה לצידו של טוכפלד בעלה, ואי אפשר שלא לצחוק מהטקסטים 'המתובלים' שלה.

‏

5. יעל נבון

מזוהה בראשונה ברשת כ'חרדים נעים להכיר'. ממקימי הקבוצה, פעילה ומשתפת. היא אף העלתה סקר מטורף שדן בשאלה 'מיהו חרדי?' בכזו פשטות שזכה לתגובות שניתן היה ללקט משם טקסטים שלמים, ומגוון דעות מעניינות. בפייסבוק היא אמנם תחת השם 'נבון' אך היא מייצגת את הקליגרים 'בכבוד גדול'.

‏

6. שושי הלר

אם חיפשתם 'הברקות ברשת', צללו הישר לעמוד הפייסבוק של שושי הלר או חפשו את ציוציה ברשת, כל מילה שלה מושחזת והיא תמיד, אבל תמיד מבריקה ביציאה מעניינת.

‏

7. אסתי שושן

לא נבחרת ולא בוחרת.. על אף כל הביקורת שספגה, אסתי שושן ממשיכה, מעלה דיונים בחן רב, למרות שלא כולם עם דעותיה מסכימים/ות. היא יוצרת הסרט 'עקרה' ודואגת לגעת בנקודות כואבות ומעוררות דיון במגזר.

‏

8. שיפי חריטן

שיפק'ה בלשון הרשת המתגלגלת. אי אפשר לפספס את היציאות והאמירות של שיפי חריטן, עורכת "לובי נשי", הן על הקצה באופן קבוע. פעם הן יכולות לגרום לך לדמוע מצחוק ופעם לדמוע מכאב, לא ברור איך היא עושה את זה, זה פשוט יוצא לה בלי להתכוון ממש...

‏‏

9. מירי שניאורסון

אי אפשר לפספס את הסטטוסים של מירי שניאורסון, מלבד שהיא 'סבתוש' בהפרעה' , היא תמיד דואגת שלטקסט שלה יהיה 'נשמה חסידית', היא יודעת להגיב בזמן הנכון ובמקום הנכון, גם כשזה לא הכי פופולארי בסביבה...

‏

10. רחלי איבנבויים

אי אפשר להעלות רשימה של משפיעות, מובילות ועוד כל מיני ותופיני.. ללא רחלי, לא משנה מה היא תכתוב, תגיד או שתמציא. ללא ספק הטקסטים שלה תמיד יעבירו באופן ברור את המסר שאליו היא מכוונת. היא ללא ספק הצליחה לתת נימה חדשה בכל הנוגע לנשים, חרדיות מובילות...

‏

כמובן שאלו הן עשר הנשים שאנחנו בחרנו, ויש עוד רבות טובות ומוכשרות ללא ספק. נשים חרדיות מביאות צבע רשת מעניין, אמירות וצלילים שונים. זה שנאמר "נשים וגאולה חד הוא..." ועד שתבוא הגאולה, תעקבו אחריהן מדי פעם, יש להן מה לומר.

גם עמוד הפייסבוק שלנו מחכה לכן!]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית