אלימות גוברת

השוטרת הטיחה את הנער המפגין על הכביש • צפו

ההפגנה הסוערת במחאה על מעצר נכדו של האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, בה חסמו המפגינים את נסיעתם של מאות נהגים, מספקת רגעים קשים של אלימות משטרתית (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישי כהן)

במהלך הפגנת 'העדה החרדית' והחסידיות בירושלים נגד מעצרו של נכד האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק הפעילו חלק מהשוטרים והפקחים העירוניים של עיריית ירושלים אלימות מופרזת כדי לפנות את המפגינים מהכביש.

בסרטון וידאו שתועד בידי "כיכר השבת" נראים הרגעים בהם השוטרים מנסים לפנות את צומת שרי ישראל. בשניות הראשונות המפגינים מסרבים לעזוב את הכביש, השוטרים שמנסים לפנות אותם וקצין שמגיע מאחור הבועט בגב המפגינים.

לאחר מכן מפנים את אחד המפגינים לצד הכביש, והשוטר המתוסכל מחזרתו לכביש שוב ושוב סוטר לו בפניו ואז עוזב אותו לנפשו. חלק מהמפגינים שנשארו על הכביש ספגו בעיטות מצד שוטרת מג"ב שנכחה במקום.

אחד המפגינים שמפונה, קם על רגליו ומסה לחזור לצומת - בהצלחה - ושוטר שנכח במקום מנסה לבעוט ברגלו בכדי שיחליק על הרצפה, השוטר לא הצליח לעצרו ועזב את המפגין.

בשלב כלשהו נראה שוטר ממשיך לבעוט בגב אחד המפגינים, כשברקע המפגינים משליכים חפצים לעבר כוחות הביטחון.

השיא, כפי שנראה בתחילת הסרטון, הוא פעילותן של שתי שוטרות, שאחת מהן זורקת את אחד המפגינים ומטיחה את פניו על אספלט הכביש בעוצמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר