7 ארוחות, קונספט אחד: איך לעצב שולחן חג יוקרתי אך פרקטי ונוח

לפנינו חג מכובד במיוחד עם לא פחות מ-7 ארוחות. כך תעצבו שולחן יוקרתי וחגיגי, אך כזה שנוח לשבת בו והזר הגרנדיוזי לא יאפיל על הסועדים. הפקה מצולמת ומפתיעה (עיצוב, בית)

שולחן חג יוקרתי אך פרקטי ונוח (צילום: קונספט)

קשה להאמין, אבל ראש השנה כבר כאן. שוב. זה היה מהיר. כשהתיישבתי לכתוב את השורות האלו, עצרתי לרגע והלכתי לבדוק את לוח השנה כדי לוודא שאני לא מדמיינת - והתברר שלא טעיתי. החג הקרב אכן עומד להתחיל ביום רביעי בערב ויימשך עד - לא פחות ולא יותר - מוצאי שבת.

ואז, כאילו להפנים את מה שידעתי כבר מזמן, התחלתי גם לחַשֵּב את מספר הארוחות: רביעי ערב, חמישי בוקר, חמישי ערב...7 ארוחות! מרתון אינסופי אחרי אוכל וכלים מלוכלכים.

ואם לחשוב על זה ברצינות, אז מדובר על 7 ארוחות חג בהן המשפחה שלך תשב סביב השולחן, באווירה חגיגית. רוב הסיכויים שבערב, הקטנים יירדמו כבר באמצע הסעודה, הגדולים יעזרו לפנות את השולחן ואז מה? ואז, את תעמדי מול כיורים גדושים ותביני שממתינות לך עוד 6 כאלו להתמודד איתן.

ובכן, לא עוד. בדיוק בשביל רגעים כאלה קונספט קיימת: הארוחה מסתיימת, ערימות הכלים המאיימות הופכות לשקית אשפה אחת גדולה, וזהו. את יכולה להתחיל לדאוג לתפריט של מחר, לתפילות של מחר, לאבזור של הילדים, אולי אפילו להעז לישון.

3 טיפים פרקטיים איך את זה נכון

הנה רעיונות והשראות לעריכת שולחן לחג, כאלו שתצטרכו להתאמץ ממש כדי להבין שמדובר בכלים חד פעמיים. נכון, שהאסוציאציות של חד-פעמי היום הן כבר מזמן לא צלחות לבנות משעממות של "סעודה משותפת" בכיתה, אולם הנראות והיוקרה של הסטים המדוברים ישוו לשולחן החג שלכן מראה חגיגי במיוחד, כיאה ליום שעומד בסימן של המלכה.

פרחים

את סידור הפרחים הגדולים והגרנדיוזיים שיסתירו לך את האחיין או את בת הדודה שיושבת מולך כדאי להחליף בשורה של אגרטלים קטנים ונמוכים, מלאים בתפוחים ירוקים ואדומים או בוורדים שעושים שמח בלב.

לרגל החג הלכנו על סידורי פרחים עדינים בגוונים תואמים לעריכה ובשילוב של התפוח הירוק שהוא חלק משמעותי מסימני החג.

אביזרים

בערכות הכלים של קונספט יש שני מוצרי להיט שהפידבקים עליהם תמיד נלהבים:

1. חבקי המפיות המותאמים במיתוג לשאר הכלים שבערכה.

2. תוויות הבקבוקים התואמות אף הן ומעניקות לשולחן מראה אחיד, אסתטי ויפה.

מתנה אישית

נכון שבישלת, אפית וגם ניקית, אבל תשורה סמלית לכל אורח ליד הצלחת, תיתן תחושה אישית ומחממת לב.

ההצעה שלנו? צנצנת דבש קטנה ואישית לכל סועד ואת לגמרי נכנסת לקטגוריית המארחות המושלמות שמצליחות לחשוב על כל הפרטים הקטנים ולמנוע מראש תאונות כואבות כמו טפטופי דבש על המפה החגיגית.

קונספט מאחלת לך שנה טובה ומתוקה!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית