חוגגים סוכות

בדרך למערת המכפלה: תעצרו בקפה גרג גוש עציון

בקניון מרכז הרים החדש בצומת הגוש, אל מול נוף ההרים המפעים, תמצאו פינת חמד של רשת קפה גרג. בחוה"מ סוכות, לא משנה אם אתם בדרך לירושלים, קרית ארבע או בית"ר עלית - תקפצו עם המשפחה לסוכה הענקית שמחכה לכם (אוכל, שיווקי)

קפה אל מול הנוף. גרג גוש עציון. (צילום: יחצ)

רשת בתי הקפה "גרג" ידועה במגזר, בעיקר בתפריט החלבי העשיר בסניפים המפוזרים ברחבי הארץ. אבל אם בדרך כלל אנחנו רגילים לשבת בבית קפה ליד מרכז מסחרי ועסוקים בעיקר בנייד, הפעם יש על מה להסתכל.

המרפסת הענקית המשקיפה אל נופי ארצנו, מעניקה אווירה ייחודית לקפה גרג בגוש עציון. האם לשתות קפה אל מול מראות טבע משנה משהו? תגידו בעצמכם.

לפרטים נוספים והזמנת מקומות: קפה גרג גוש עציון | 02-6642223

הסוכה הענקית בקפה גרג גוש עציון. צילום: יחצ
150 איש בפנים, 100 נוספים בסוכה. גרג גוש עציון. צילום: יחצ

בחוה"מ סוכות הקרוב בטח תכננתם עלייה לירושלים או למערת המכפלה, לא משנה לאן תיסעו - רבע שעה מכם בצומת הגוש תוכלו לעצור, לנוח וליהנות מהתפריט החלבי הידוע של קפה גרג.

על מה מדברים? קפה גרג גוש עציון, בקניון מרכז הרים עם מרפסת אל מול נופי ההרים. ארוחות בוקר, פסטות, סלטים ועוד בתפריט החלבי הידוע והמוכר. כשר למהדרין.

מתי אפשר לבוא? כל יום, בין השעות 8:00-23:00, בימי שישי: 7:30-14:00 ובמוצ"ש החל משעה מיציאת השבת.

רגע, יש סוכה? בוודאי, ולא סתם סוכה אלא ענקית שמכילה עד 100 איש, כך שגם אם אתם קבוצה גדולה - אל חשש, יש מקום לכולם. בחוץ אגב יש מקום ל-150 בכלל ולכן אפשר לערוך גם אירועים.

לפרטים נוספים והזמנת מקומות: קפה גרג גוש עציון | 02-6642223

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר