חוה"מ סוכות

10 דק' מבני ברק: דגים טריים על הצלחת כל יום

מחפשים מקום לכל המשפחה? מנות דגים טריות בכשרות מהדרין? הסוכה של מסעדת קקאו בתל אביב, רמת החייל מחכה לכם. אם אתם בעניין של איכות וטעם, כדאי לכם לקפוץ לבקר. והמחירים? שווים לכל נפש (אוכל, שיווקי)

מנות דגים טריות. קקאו רמת החייל. (צילום: דמיון יחצ)

חול המועד סוכות כבר בשיאו, ולפעמים אנחנו מחפשים את המקום הנכון לאכול בו: משפחה, חברים או בכלל לקפוץ עם בן או בת הזוג לארוחת צהריים מפנקת. בכל זאת, חופש.

אז נכון שאומרים שנזכה לשבת בסוכת עורו של לוויתן, אבל עד אז אנחנו נשארים עם הדגים הכשרים והטעימים. כל מי שחובב מנות דגים יודע עד כמה הטריות חשובה, ועד כמה הטעם משפיע על המנה.

מסעדת קקאו בתל אביב, רמת החייל, משלבת את כל מה שצריך במסעדה חלבית טובה, ועם הדובדבן שבקצפת: מנות דגים טריים שמגיעים היישר מהנמל בכל בוקר. אם אתם מחפשים מקום שקט, יפה ונעים שידוע במנות איכותיות בכשרות מהדרין - כדאי שתכירו.

על מה מדברים? מסעדת קקאו, מסעדה חלבית באווירה מושלמת: מנות דגים, חלביות וטבעוניות בכשרות מהדרין עם סוכה למהדרין. המסעדה ברמת החייל, רחוב ראול ולנברג 32 תל אביב.

דגיים טריים? כן, לפעמים אנחנו אוכלים במסעדות מנות דגים, אבל הם מגיעים אלינו מהקפאה וכדומה. במסעדת קקאו מנות הדגים טריות כל יום היישר מהנמל. צוות השפים של קקאו יוצא כל בוקר לנמל ובוחר בעצמו את הדגים אחד-אחד טרי-טרי, ומשם בהכנה אישית עד לצלחת שלכם.

יש סוכה? ומה עם המחירים? בוודאי שיש סוכה, המסעדה בכשרות מהדרין וכך גם הסוכה. במנה זוגית במחיר 149 ש"ח בלבד, תוכלו לקבל גם 10-14 פתיחים, דגים טריים, תוספת ושתייה לבחירה. כמובן שישנן שפע של מנות חלביות, ארוחות בוקר, מאפים, קפה ועוד ועוד כל מה שצריך כדי שתתפנקו.

מתי אפשר להגיע? כל יום, במיוחד בחול המועד, בין השעות 8:30-23:00, או שתשמרו מקום בטלפון: 03-522-9038.

ובקיצור? מסעדה חלבית, דגים טריים, כשרות מהדרין, סוכה מהדרין, ברמת החייל תל אביב, 10 דק' מבני ברק, מקום שקט, לכל המשפחה וחברים, שידוע במנת איכותיות, טריות ומפנקות במחירים שווים לכל נפש.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר