מי שנשארה עם עודפי שומן מהחג - שתצביע

מדובר בהצבעה אישית פנימית כזו, שתסמן לך בעיקר שאת אנושית וחגיגית, אז העלת במשקל כמו כל באי עולם, וכעת את מוכנה ומזומנה לחזור לשגרת חייך בחזרה ולהוריד את העודפים עד 'חג הסופגנייה' שיבוא עלינו לטובה * כמה טיפים שגרתיים במיוחד שיעזרו לך להכנס בחזרה לחליפת חייך הרגילה (מאמע, בריאות)

מאמע | כיכר השבת |
דיאטה.. (צילום: שאטרסטוק )

אל תוותרי על ארוחת הבוקר

טוב נו את כבר יודעת שארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום, משפרת את הריכוז ומגבירה את היכולת לפתור בעיות, לא רק בקרב ילדים וקטנטנים אלא גם אצל מבוגרים הכולל גם אותך. בניגוד למה שחושבים, ארוחת הבוקר לא "פותחת את התיאבון" אלא מונעת רעב חזק ופתאומי ובעצם מורידה את הסיכוי לאכילה עודפת ובלתי נשלטת של נשנושים מיותרים בהמשך היום.

הידעת כי אנשים שאוכלים ארוחת בוקר אוכלים פחות קלוריות במשך היום? אז עכשיו כשאת יודעת פשוט אל תוותרי, גם אם מרגישה ממש מלאה בבוקר, כריך קל יעזור לך מאד לשמור על המשקל.

בבוקר מומלץ לאכול מזונות המכילים פחמימות מורכבות, חלבונים ושומנים בריאים. לדוגמה: דגני בוקר עם חלב, כריך עם גבינה ואבוקדו, שייק פירות כמו בננה בחלב, דייסת קוואקר על בסיס חלב, יוגורט עם גרנולה, ועוד אפשריות רבות ומגוונות.

לארוחת הבוקר יש השפעה טובה גם על הלב - לאנשים שאוכלים ארוחת בוקר, במיוחד ארוחה עשירה בדגנים מלאים, יש רמות כולסטרול ואינסולין נמוכות יותר.

תתחילי את ארוחת הבוקר שלך בירקות

אכילת מזונות ממלאים אבל דלי קלוריות כמו סלט ירקות ומרק ירקות, מגבירה את תחושת המלאות והשובע ומפחיתה בכך את כמות הקלוריות שאוכלים בארוחה. מומלץ לאכול לפחות 5 מנות של ירקות ופרות בכל יום מכל הסוגים, המינים והצבעים כדי ליהנות מכל שפע הוויטמינים והמינרלים. מומלץ לאכול אותם עם הקליפה כדי לא לאבד חלק מהוויטמינים והסיבים התזונתיים.

וותרי על המתיקות והעדיפי מים

זאת אחת הדרכים הקלות ביותר להפחית מכמות הקלוריות היומית, כל כוס אחת מתוקה מכילה 100 קלוריות מיותרות, מים לעומת זאת מזרזים את תהליך ההרזיה, מנקים את הגוף מרעלים ומסייעים בתהליך הירידה במשקל.

פשוט תתחילי לזוז!

מומלץ לעשות פעילות גופנית שאוהבים, ולבחור פעילות בה ניתן להתמיד לאורך זמן, כזו שתהפוך לחלק מהרגלי החיים. אל תוותרי לעצמך בכל מיני תירוצים של עייפות, חוסר זמן ועוד כאלו.. כך למשל, אפשר להתחיל מהליכה של חצי שעה פעמיים בשבוע ולהעלות בהדרגה בהתאם לזמן וליכולת.

לכי לישון בזמן

תחושת עייפות וחוסר שינה במשך היום פוגעת ביכולת לתפקד בעבודה ובלימודים. מסתבר שלשינה יש גם השפעה על המשקל, וחוסר בשינה משפיע על היכולת לרדת במשקל. בימים בהם לא ישנים מספיק חלים שינויים ברמות של הורמוני הרעב והשובע, שגורמים לעלייה משמעותית בתחושת הרעב ובתאבון, ובמיוחד במשיכה למזונות עתירי קלוריות על מנת לגרום לך להיות ערנית יותר. אז במקום להתהלך בעייפות מיותרת הקפידי על שעות שינה מלאות, זה עוזר פלאים לירידה במשקל.

הדברים הנ"ל בטוח ידועים ומוכרים לך, אנחנו כאן רק כדי להזכיר לך כי החגים כבר חלפו והבריאות שלך חשובה גם לנו.

בהצלחה..

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית