סוכות בבני ברק

אלפים בשמחת בית השואבה של 'מעייני הישועה' בשיתוף 'מאוחדת'

המעמד נערך בהיכל האודיטוריום הענק ברמת אלחנן כשאלפי נהרו מכל קצוות העיר ב"ב • דברי ברכה השמיעו נשיא ומייסד ביה"ח מעייני הישועה הד"ר משה רוטשילד ומנהל מאוחדת במחוז מרכז מר אלישע הוסמן (בריאות)

(באדיבות המצלם)

היסטוריה בבני ברק: באווירה מיוחדת ומרוממת ולאחר שבועות של הכנה וארגון התקיימה ברוב עם ובהשתתפות אלפים גברים, נשים וטף, שמחת בית שואבה מיוחדת על ידי בית החולים מעייני הישועה בשיתוף קופת חולים מאוחדת.

שמחת בית השואבה התקיימה ביום שלישי האחרון, חול המועד סוכות, והיא סומנה כאירוע המרכזי והבולט של חול המועד בעיר התורה והחסידות בני ברק.

יוזכר כי רק לאחרונה נחתם הסכם היסטורי ורחב היקף בין בית החולים של הציבור החרדי מעייני הישועה לבין קופת החולים של הציבור החרדי מאוחדת.

שיתוף הפעולה הייחודי והראשון מסוגו במעייני הישועה, מאפשר ללקוחות מאוחדת לקבל את מיטב השירות הרפואי המתקדם במעייני הישועה, ללא ביורוקרטיה מיותרת.

בכירי הרפואה המקצועית של מעייני הישועה בתחומי רפואת נשים, אורתופדיה, אף אוזן וגרון מקבלים מידי יום בין השעות 08:00-15:00 את קהל הלקוחות של מאוחדת ללא הפניית רופא תוך בחינת התיק הרפואי האישי שבמחשבי מאוחדת, ובכך יכולים לקוחות מאוחדת ליהנות משירותיהם של בכירי הרפואה המבוקשים של מעייני הישועה.

בנוסף לכך, מידי יום בין השעות 15:00-19:00 ניתנים שירותי רפואת משפחה וילדים ע"י רופאי מאוחדת שמעניקים משירותיהם במתחם בית החולים ובמידה שנדרשות בדיקות נוספות מופנים הלקוחות להמשך טיפול מיידי במסגרת בית החולים.

על המערך כולו מנצחים מתאמי שירות מטעם מאוחדת שפועלים בבית החולים ומעניקים את הסיוע המקצועי הנדרש ללקוחות מאוחדת המבקשים לקבל את שירותי הרפואה במעייני הישועה. מתאמי השירות פועלים ממשרדי מאוחדת שמוקמו בבית החולים.

בין היתר יכולים לקוחות מאוחדת לקבל את השירות ללא צורך בטופס 17. מאוחדת שמובילה מהפכה בתחום שירותי הרפואה בישראל בכלל ובבני ברק בפרט השיקה את השירות החדש בשיתוף בית החולים 'מעייני הישועה'. כל לקוח מאוחדת יכול לגשת לבדיקות בבית החולים מעייני הישועה, בהפניית רופא בלבד וללא צורך להידרש לטופס ההתחייבות. כמו כן ניתנים ללקוחות מאוחדת שיא מיטב שירותי השב"ן גם בבית החולים מעייני הישועה.

המבקרים בבית החולים מעייני הישועה לא יכולים שלא להיתקל בשלטים הממותגים של מאוחדת מעל כל בנייני בית החולים – המסמנים את שיתוף הפעולה המיוחד.

כחלק משיתוף הפעולה וחלק מקידום המהלכים לטובת לקוחות מאוחדת בבני ברק, התקיימה השמחה הגדולה לטובת אלפי תושבי העיר בני ברק.

המעמד המרכזי התקיים כאמור בהיכל הענק האודיטוריום בשכונת רמת אלחנן בבני ברק, כשעל פי הנחיות והוראת הרבנים הנשים התרכזו אך ורק באולם בית מלכה בעלזא והכניסה לנשים התקיימה דרך הרחוב המקביל.

כל הרחוב המרכזי המוביל מבית החולים מעייני הישועה לאודיטוריום הענק קושט בשילוט ענק, מיתוג ודגלים על המבשרים על שיתוף הפעולה בין מאוחדת למעייני הישועה.

מלבד האלפים שהשתתפו בשמחה הגדולה באודיטוריום ובאולם בית מלכה – הועבר האירוע בשידור חי לתוך בניין בית החולים מעייני הישועה שם הוקרן האירוע בין מחלקות בית החולים על מנת לשמח את החולים המאושפזים בתוך המחלקות, כמו כן לטובת החולים ובני משפחתם הוקרן האירוע לתוך אולם ההרצאות בבניי בית החולים.

שמחת בית השואבה שהתקיימה בשמחה ובשירה גדולה לוותה בריקודים סוחפים של האלפים, כשעל מלאכת אמנות התזמורת הופקדה תזמורתו המורחבת של הבעל מנגן הרה"ח ר' רובי בנט וכן בעלי המנגנים ר' מוטי שטיינמץ ור' אברימי רוט. את האירוע הנחה בטוב טעם ר' אברהם מימרן והאירוע כולו התקיים בפיקוח משמרת הקודש והחינוך בראשות איש החינוך הר"ר מרדכי בלוי.

לצד האלפים נראו בקהל בכירי ומנהלי בית החולים מעייני הישועה וקופת חולים מאוחדת. בין היתר השתתפו: נשיא ומייסד בית החולים הד"ר הרב משה רוטשילד, בנו הרב שלמה רוטשילד מנכ"ל בית החולים, הרב גרשון לידר יו"ר ועד הנאמנים, הרב יהושע יוסקוביץ מנהל אדמיניסטרטיבי של ביה"ח, וצוות הניהול הבכיר של המרכז הרפואי מעייני הישועה.

מטעם מאוחדת נכחו צמרת המחוז וההנהלה ובהם מנהל מחוז מרכז במאוחדת מר אלישע הוסמן, סגנו ומנהל המגזר החרדי במחוז הרב משה כהן, ראש אגף שיווק ושירות במאוחדת רון שולוויס, יועץ המנכ"ל ומנהל תחום פרויקטים במאוחדת ד"ר דוד מורל, מנהלת השיווק למגזר החרדי הגב' מאשי קידר, ר' דודי שוורץ מנהל תחום מגזרים במאוחדת, מנהלת מאוחדת בב"ב הגב' מלכי רוזנטל, מנהלי המרפאות, מנהלי קשרי הקהילה וצוותי מאוחדת בב"ב.

דברי ברכה השמיע הד"ר הרב משה רוטשילד נשיא ומייסד בית החולים מעייני הישועה שציין בהתרגשות רבה את השתלשלות הקמת בית החולים לפני 27 שנה. הוא שיבח בהתרגשות גדולה את שיתוף הפעולה שיש כיום לבית החולים עם קופת חולים מאוחדת ועוצמתה לתועלת הלקוחות.

"מאוחדת שהיא כבר שנים רבות הקופה המתאימה ביותר לציבור החרדי בכל הארץ, עושה כיום מהלכים גדולים בעיר התורה והחסידות בני ברק. אנו רואים בכך חיבור טבעי. עשינו מהפכה גדולה בתוך בית החולים. כיום כל אדם בישראל יודע שלצד זה שבית החולים הוא הבית של גדולי ישראל – הוא גם מקצועי ביותר ". אמר הרב רוטשילד.

אחריו השמיע דברי ברכה מנהל מחוז מרכז במאוחדת מר אלישע הוסמן שאמר כי מאוחדת רואה בשיתוף הפעולה עם בית החולים מעייני הישועה מהלך אסטרטגי רחב היקף. "מאוחדת לאורך כל השנה האחרונה מובילה את שירותי הרפואה בבני ברק ושמחה להוביל את כל מהלכי הבריאות בעיר".

מר הוסמן ציין ופירט על המרפאות החדשות שנפתחו, את עשרות הרופאים החדשים המקצוענים שהצטרפו למאוחדת בבני ברק, את השירותים החדשים ואת הצוותים הרבים שהצטרפו רק לאחרונה לתועלת לקוחות מאוחדת בעיר.

בנאומו הודה מר הוסמן גם לראש עיריית ב"ב הרב חנוך זייברט ולכל בכירי העירייה העומדים מאחורי מאוחדת בפעילותם על מנת להעניק לתושבי העיר שירות מקצועי בעיר.

"מאוחדת שהיא הקופה הגדולה ביותר בציבור החרדי בכל הארץ והמתאימה ביותר לציבור החרדי - מובילה מהפכה בבני ברק ומי שמרוויח מזה אלו רק תושבי העיר". אמר הוסמן.

בסיומו של האירוע תושבי העיר בני ברק התפזרו בשקט מופתי ובקידוש ה' והודו נרגשות למארגני האירוע האדיר על היוזמה הברוכה ועל היכולת לשמוח בשמחת בית השואבה בתוך עיר התורה והחסידות באווירה עילאית ומרגשת כיאה וכיאות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר