לא קרם ולא ביסקוויט

בעקבות ההתנפלות: מחסור חמור בקרמבו

בזמן שכולם מתווכחים מהי העונה האהובה, חורף או קיץ, תופס הקרמבו את בימת המאמי הלאומי שגם אוהבי הקיץ המושבעים מתפתים לאכול אותו. אך עכשיו הוא חסר (אוכל)

אילוסטראציה (צילום: Hadas Parush/Flash90)

החורף שנכנס אלינו בצורה רשמית אמנם לא סיפק את הסחורה בצורת גשם אבל מדפי רשתות השיווק התמלאו בסממן החורפי האהוב גם על אנשי הקיץ, הקרמבו.

כשהחל החורף, ישראלים רבים שחיכו כמעט חצי שנה להגעת הקרמבו עטו על המדפים בחנויות בחיפוש אחר הממתק העונתי האהוב, שמילא מדפים רבים. אך כעת, שלושה חדשים אחרי, קיים מחסור כבד בשוק הקרמבו שעלול לאכזב אזרחים רבים כשלא ימצאו אותו, וזאת מאחר ובמפעלי שטראוס ופלדמן לא עומדים בקצב הביקוש.

בשיחה ל'חדשות 2' סיפר משווק קרמבו של חברת שטראוס כי הדרישה בקפיטריה שלו הלכה וגדלה, וכי הוא לא הצליח לספק את המוצר. לדבריו, בחברה סיפרו לו כי מאות אלפי היחידות המיוצרות אינן מספיקות לביקוש, ולכן החלו לתת אספקה בהקצבה לספקים השונים. "גם אני אוהב קרמבו, ניאלץ להמתין בסבלנות להגדלה האספקה", סיכם.

חובבי הביסקוויט והקרם מספרים כי המחסור הוא לא רק בטעם הנפוץ של המאכל "וניל" אלא אף בטעמים הפחות נפוצים, מוקה, תות, ועוד. "אני מחפשת כבר המון זמן קרמבו מוקה, ולא מוצאת בשום מקום", סיפרה לקוחה מאוכזבת. "לא ברור לי למה הוא חסר".

בחברת שטראוס אמרו כי "כמדי שנה עם בוא החורף, הישראלים מסתערים על נקודות המכירה והביקוש לקרמבו גדל משנה לשנה". בחברה הדגישו שהם עושים כל שביכולתם על מנת לעמוד בביקוש הרב ומייצרים מדי יום מאות אלפי קרמבואים: "מפעל גלידות שטראוס ימשיך לייצר סביב השעון על מנת להמתיק את החורף לכל אוהבי הקרמבו בכל רחבי הארץ".

בחברת פלדמן הגיבו למחסור החמור וציינו כי השנה נרשמה עלייה של 25% בכמויות הייצור לעומת שנה שעברה. מנכ"ל החברה ציין כי "מתחילת העונה אנו עוקבים בשמחה אחר הביקושים ההולכים וגדלים בשוק הקרמבו לעומת השנה הקודמת, למרות שהחורף מסרב להגיע. הגברנו את כמויות הייצור על מנת להתאים אותם לביקושים. מבדיקות צרכניות בנקודות המכירה אנו למדים שיש לפלדמן קהל שבוי שמעדיף את הטעם הייחודי של קרמבו פלדמן. בעונת הקרמבו הצריכה בישראל עומדת על כ-50 מיליון קרמבואים לעונה. הטעם המועדף הוא הווניל שמחזיק כ-60% מהמכירות. הישראלי אוכל כ-10 קרמבואים בעונה".

אז אם שקלתם דיאטה של אחרי החגים, יש לכם חלון הזדמנויות קצר כי תיכף ניחוח הסופגניות סמוקות הלחיים ישתלט עלינו עד ועד בכלל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר