עובדים יותר מדי

פתרון יפני: רחפנים יסלקו את העובדים הביתה

בעיית העבודה המוגזמת בקרב היפנים מצריכה גם פתרונות מוזרים אחד מהם הוא של חברת הבנייה Tasei שתטיס רחפנים מעל שולחנות העובדים עם מוזיקה סקוטית (דיגיטל)

(צילום: שאטרסטוק)

היפנים ידועים כמכורים לעבודה, מידי שנה מתים יפנים רבים מרוב עבודה בשל התקפי לב ושבץ בתופעה הנקראת "קארושי". חברה יפנית מצאה פתרון מקורי כדי להתמודד עם הבעיה של עובדים שנשארים עד שעה מאוחרת - רחפנים שיזכירו לעובד כי יום העבודה שלו הסתיים זה מכבר.

העיתון הבריטי "אינדיפנדנט" דיווח היום (ראשון) שחברת הבנייה היפנית Tasei מסרה שהרחפן T-Friend ירחף מעל שולחנות העובדים שלה שמסרבים ללכת הביתה בסוף היום וישמיע להם את שיר העם הסקוטי Auld Lang Syne ("זמנים עברו" בסקוטית) שאותו משמיעות חנויות במדינה כדי להודיע על סגירתן הקרובה.

בחברת הבנייה היפנית, כך דווח, מקווים שהרחפן האוטונומי יחל לפעול החל מאפריל 2018. " T-Friendלא רק יחזק את ביטחון המרחב המשרדי בלילה, אלא גם ידחוף את העובדים לעזוב באמצעות סיור קבוע", נמסר בהודעת החברה. "לרחפן יהיו השפעות כמו ריסון השעות הנוספות בעבודה ושיפור סביבת העבודה באמצעות השינוי שיעברו העובדים".

עוד מסרה החברה היפנית שהרחפן האוטונומי "יעודד עובדים שנמצאים בשעת הסיור לעזוב את המקום, דבר שיקדם את בריאות העובדים".

לא ברור עדיין מדוע החברה פשוט לא אוסרת על עובדיה לעבוד מעבר לשעות ומאלצת אותם לעזוב את הבניין מה שמלמד כי החברה עדיין מעוניינת בשעות עבודה רבות אם כי פשוט חוששת מפני מקרי מוות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר