צפו בווידאו

אחיו של המאבטח שנפצע בפיגוע: "הציל אלפי אנשים"

מאיר אלמליח, אחיו החרדי של אשר, המאבטח שנדקר אתמול קשות בפיגוע בתחנה המרכזית בירושלים, מתאר את גודל ההצלה שנגרמה לקהל הרב שהיה שם באותה עת • צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מאיר אלמליח מדבר (צילום: באדיבות חדשות כאן - תאגיד השידור הישראלי)

אתמול נפצע קשה אשר אלמליח, שנדקר על ידי המחבל בפיגוע בכניסה לתחנה המרכזית בירושלים. הבוקר (שני) נמסר מבית החולים שערי צדק בו הוא מאושפז, כי חלה "התייצבות נוספת במצבו, עם סימני התעוררות ראשוניים".

מאיר, אחיו החרדי של אשר בן ה-46, אמר היום בראיון לכלי התקשורת: "אנחנו מקווים שהוא יהיה חזק ושתהייה לו סיעתא דשמיא מלמעלה, שהקב"ה יפתח לו שערים ושיהיה חזק. אנחנו מבקשים מכל עם ישראל שיתפללו עליו, בשמו המלא - אשר בן סעדה. מאז ששמעתי מה קרה, לא הפסקתי לבכות".

"לפי מה שהבנו מחברת האבטחה שלו, הוא מנע אסון כבד יותר. כל המדינה מתגאה בדבר כזה, בבן אדם שעשה את העבודה שלו כמו שצריך, בדק את החשוד כמו שצריך, החשד היה רציני וברוך ה' הוא הציל הרבה יהודים. אם הוא היה נותן למחבל להיכנס מי יודע מה היה יכול לעשות, יש שם אלפי אנשים כל יום", הוא אמר ל'כאן 11'".

אשר, האח הפצוע (צילום: מתוך פייסבוק / יוסי אלי)

לדבריו, "לפי מה שהרופאים אומרים, מצבו התייצב. עכשיו ממתינים לראות מה יילד יום, איך הוא עובר את הלילה הזה ואיך הוא שורד את מה שהוא קיבל. כרגע נמצאים אתו בבית החולים בנו בן ה-17 וגרושתו, הם הגיעו מטבריה. הוא גר בירושלים".

"הוא אדם שהעבודה היא מרכז החיים שלו. הוא חוזר הביתה, מדי פעם נוסע לבקר את בן שלו בטבריה. בתקופה האחרונה הוא גם נסע עם הבן שלו לחו"ל, פעם ראשונה, הם לא עשו זאת אף פעם. הקשר שלהם טוב ואוהב", סיכם מאיר אלמליח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר