לאחר חודשי קרע

דרעי הכריע את המאבק הפנימי בעיר אשדוד

במהלך ישיבת סיעת ש"ס הכריז אריה דרעי כי בכוונתו למנות את מקורבו אבי אמסלם לתפקיד סגן ומ"מ ראש עיריית אשדוד ובכך סיים את העימות המתמשך בין הנציגים בעיר (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
עמרם כנפו ואבי אמסלם (צילום: יעקב כהן)

במהלך ישיבת סיעת ש"ס השבועית היום (שני) הפתיע היו"ר השר אריה דרעי את חברי הכנסת ועדכן אותם כי בכוונתו למנות את מקורבו אבי אמסלם לתפקיד סגן ומ"מ ראש העיר - ובכך להביא לסיומו של הקרע המתמשך בין נציגי המפלגה בעיר.

זה חודשים ארוכים שבעיר אשדוד אין לש"ס סגן ראש עיר במועצת העיר, זאת לאחר שהפרקליטות החליטה להגיש כתב אישום נגד יו"ר הסיעה המקומית עמרם כנפו. דרעי בחר לאורך החודשים האחרונים שלא להתערב במשבר ושלא לבקש מכנפו להתפטר.

חלק מהנציגים בעיר זעמו וראו עצמם מועמדים לרשת את מקומו של כנפו ולעמוד בראש הסיעה המקומית לקראת הבחירות שייערכו בעוד כשנה. במהלך התקופה, עלו שמות שונים כאופציה לתפקיד, כולל זה של ינון אזולאי - יועצו של השר דרעי ובנו של שר הדתות דוד אזולאי.

אך היום, כאמור, הודיע דרעי כי בכוונתו למנות את אמסלם לתפקיד סגן ומ"מ, כשבכך למעשה מצהיר דרעי את מי בכוונתו להעמיד בראש הסיעה המקומית. יצויין כי אמסלם משמש כעת כיועצו של השר אזולאי במשרד לשירותי דת.

בין היתר, עדכן דרעי את חברי הכנסת כי "כנפו עשה עבודה טובה באשדוד", אולם בשל מצבו המשפטי הוא לא יהיה ברשימה המקומית בבחירות הקרובות.

יצוין, כי כנפו לא התפטר רשמית מתפקידו כסגן ראש העיר, אלא "הקפיא" את התפקיד בכדי שמועמד אחר לא יתפוס את מקומו. כעת, דרעי יאלץ אותו להתפטר רשמית בכדי שאמסלם ימונה לתפקיד במקומו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר