מפלגה חדשה בעיר התורה

הרב דניאל זר: "צריך להחליף את הנציגים הספרדים בב"ב"

הרב דניאל זר, ראש מוסדות "אור דוד", מתכוון להריץ רשימה לעיריית בני ברק. הסיבה: "כל עוד אלי דדון שם, אין עם מי להתנהל". וכיצד הגיב יו"ר ש"ס דרעי לרשימה החדשה? (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
באדיבות המצלם (באדיבות המצלם)

חודשים לאחר הפגישה בין יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לגאון רבי דניאל זר והפשרה שהשיגו הצדדים, עיר התורה בני ברק סוערת מחדש. הרב זר מתכוון להריץ רשימה חדשה בעיר שתתחרה בתנועת ש"ס ובסביבתו אומרים כי "כל עוד אלי דדון במפלגה, אין לנו עם מי להתנהל". גורם בכיר בש"ס אומר כי "יש הפקרות בתנועה, בבני ברק כל אחד עושה מה שרוצה".

מרכז המחלוקת בין הרב דניאל זר לעיריית בני ברק פרץ סביב סוגיית ההקצאות כאשר מוסדות 'אור דוד' שבראשות הרב הגישו בקשה להקצאה, אך קיבלו רק חלק מצורכי המוסדות ודרשו את המגיע להם, לטענתם.

לאחר מאבק מתמשך שהגיע עד להגשת תביעה נגד העירייה ונגד סגן ראש העיר מש"ס אלי דדון, בחשד לאי סדרים בחלוקת ההקצאות, ניסה השר דרעי להביא לפתרון הסוגיה הסוערת, הרב זר הסיר את העתירות אך לבסוף ההסכמים לא קוימו והסערה חזרה.

היופ בצהריים (רביעי) התבטא הגאון רבי דניאל זר כי "לציבור הספרדי בבני ברק מגיע נציגים חדשים, לא כאלו שנמצאים שם כמה שנים ולא דואגים לציבור הספרדי".

הקצאה חדשה

הרב זר קיבל בשבוע שעבר את ההחלטה להריץ מפלגה חדשה, את ההחלטה הוא העביר גם לשר דרעי ממנו הוא קיבל תשובה שבמוסדות 'אור דוד ' מגדירים כ"זלזול", לדבריהם: "הוא פגע ברב".

בשיחה עם "כיכר השבת", מסביר גורם המקורב לרב את מרכז הבעיה: "כבר באותה פגישה, הרב הבהיר לאריה שעם דדון הוא לא הולך להתנהל, אם זה האיש אז הוא הודיע חד משמעית שהוא לא יהיה עם התנועה בבני ברק".

הגורם בישיבה מוסיף בזעם: "תבין, אחרי כל הכתבות ושכולם יודעים על ההקצאות לבני המשפחה, הולכים עכשיו לאשר עוד הקצאה של 150 מטר לאחיין נוסף של דדון".

לדבריו: "אריה לא שולט על תנועת ש"ס בבני ברק, חד משמעי, אין לו שליטה, אין. הוא אמר לרב 'אין לי את היכולת לטפל בבני ברק, אין לי'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר