מקומם

אחיות בבית החולים מחצו ומעכו פנים של תינוק אומלל

זה קורה גם לנו, כשרואים תינוק מתוק מדי ובא לנו "לקווץ'" אותו מרוב מתיקות, אבל נדמה שזו לא הייתה הכוונה של האחיות שנצפו בסרטון המטריד שהביא לפיטוריהן (בריאות)

(צילום: צילום מתוך יוטיוב)

הורים מערב הסעודית נדהמו לגלות מעשה מחריד שנעשה בתינוקם ואת התיעוד שלו תוך כדי שיטוטים ברשתות החברתיות.

ההורים שאשפזו את התינוק שנולד להם עקב דלקת קשה, נחשפו לסרטון בו נראות ידיה של אחת האחיות כשהיא מוחצת ומועכת את פניו של התינוק הקטן, כשברקע נשמע קול צחוק מרושע של חברותיה.

כשפורסם המעשה המחליא פוטרו האחיות מבית החולים, דובר מטעם עיריית טאיף, שם שוכן בית החולים אמר: "מקור הסרטון אותר על ידי חוקרים והם הצליחו לזהות את האחיות שהופיעו בסרטון ואת בית החולים שבו התרחש האירוע".

הורי התינוק סיפרו לכלי התקשורת בערב הסעודית כי התינוק אושפז בשל זיהום וכי היו בהלם לגלות אותו בסרטון כל כך אכזרי.

ד"ר מוחמד אל גמדי, מרצה לאתיקה רפואית התראיין לכלי התקשורת המקומיים ואמר: "כאשר הקורבנות הם ילדים, טבעי שיעוררו תגובת הזדהות ואמפתיה, שהרי תינוקות לא יכולים לדבר בשם עצמם. אנשים שעובדים במגזר הרפואי, בין אם הם רופאים או אחיות, נמצאים תחת בדיקה קפדנית של הציבור ואנשים מצפים מהם לכבד את האחריות הרבה שניתנת בידיהם. אנשים רואים ברופאים ואחיות את התגלמות הטוב, כך שאינם מורשים להיות בעלי חסרונות. לכן הטעיות שהם עושים הן תמיד מוגזמות. זה לא אומר שאנחנו השופטים – אנשים צריכים להשאיר את זה לשלטונות והרשויות, כפי שיעריכו את המצב, במקום לגרום לנזק ופגיעה בילד ובהוריו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר