זה מדעי: זה האושר היחיד שכסף יכול לקנות

כולנו יודעים שכסף לא קונה אושר - יש מאות מחקרים שמוכיחים את זה, אך מחקר חדש טוען: יש דבר אחד שיגרום לנו אושר רב אם נוציא עליו כסף (מחקרים, אימון אישי)

ההוצאה הכי משתלמת (צילום: shutterstock)

"מרבה נכסים, מרבה דאגה", "כסף לא קונה אושר" - אין מי שלא ידע לצטט את המשפטים האלה בכוונה גדולה כשזה מגיע לשיחה על כסף, פרנסה ורווחה כלכלית. אך עד כמה שאנחנו רוצים להאמין שזה נכון, לא תמיד זה המקרה, או כך לפחות טוען מחקר חדש שפרסמה אוניברסיטת פרינסטון.

לדברי החוקרים, כסף דווקא כן יכול לקנות אושר, כל עוד מוציאים אותו על שירותים שחוסכים לנו זמן וכוחות ומטפלים ברשימת המשימות הבלתי נגמרת שלנו שמשאירה אותנו יום אחר יום מותשים ועייפים.

כן, שעה-שעתיים של מנקה בשבוע, מגהצת ואפילו מבשלת (נכתב בלשון נקבה אך לגמרי פונה לשני המינים) זו הוצאה כספית ששווה להשקיע בה.

זה הגיוני לחלוטין, אם חושבים על זה. הזמן הוא המצרך היקר ביותר שלנו, ואם אתם עומדים בפני צומת החלטות אם לבלות יום שלם בניקוי חלונות הבית או לשמור את הזמן הזה לדברים חשובים יותר ולעשות מיקור חוץ לפעולה הזו - אל תהססו וצלצלו לחברה שמספקת כוח אדם לכך. מלבד החיסכון האדיר בזמן, הרווחתם תחושת אושר טהור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר