תיעוד מצמרר

ריקודם הנלהב של שני נרצחי הפיגוע • צפו

הרב רזיאל שבח הי"ד, שנרצח שלשום בפיגוע הירי בדרך לביתו, תועד במרכז המעגל בישיבת תורת החיים בה למד, בריקוד מלא שמחה. עוד במעגל: הצעיר שנרצח במהלך ניסיון פיגוע לפני שנתיים • צפו (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: הרב זאביק הראל)

בתיעוד של מסיבת חנוכה בישוב נווה דקלים שבגוש קטיף לפני 14 שנה, בחדר האוכל של ישיבת תורת החיים, נראית שמחה יהודית מתפרצת.

אף אחד ממשתתפיה לא דמיין אז כי שניים מביניהם יסתלקו לעולמם בתוך שנתיים, בפיגועים אכזריים.

מי שרוקד במרכז המעגל ומפזז בלבוש ירושלמי מסורתי, כשעיני התלמידים מופנות אליו, הוא הרב רזיאל שבח שנרצח שלשום בפיגוע הירי בדרך לביתו שבחוות גלעד, כשהוא מותיר אחריו את אלמנתו יעל ושישה יתומים קטנים.

בין הרוקדים נצפה גם רס"ן אליאב גלמן הי"ד (לבוש בחולצה כחולה), שגם הוא כרזיאל בוגר הישיבה. לפני כשנתיים נרצח אליאב במהלך פיגוע בצומת גוש עציון כשהיה בדרך לביתו, בעת שראה מחבל, רץ לעברו ונורה באופן טרגי דווקא על ידי לוחם צה"ל. חודשיים לאחר מותו נולד בנו, הגדל כעת ללא אביו.

אליאב גלמן הי"ד (צילום משפחתי / מתוך ynet)

מנכ"ל מוסדות תורת החיים איתן אלפרט אומר לאחר צפייה חוזרת בסרטון, אותו איתר הרב זאביק הראל: "זה מייסר. כל כך קשה לראות את שני בוגרי ישיבתנו הי"ד, שמחים ורוקדים בקדושה ובטהרה, ולדעת שבני עוולה גדעו את חייהם המופלאים. כל מי שהכיר את הרב רזיאל זוכר את החיוך הענק שלו. הרב רזיאל השרה המון קדושה ושמחה ורוגע בישיבה ובקהילתנו כולה. מי יתן לנו תמורתו?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר