איך תדעו מהו המזרן הטוב ביותר עבורכם?

רגע לפני שאתם בוחרים את המזרן לשנים הקרובות, כדאי לעצור רגע ולהחליט מה הכי טוב בשבילכם. נכון, מותג זה חשוב, אבל גם כאבי גב, אלרגיות ואחריות. קבלו את הרשימה הנכונה לפני שרוכשים מזרן (בית וסטייל, שיווקי)

מהו המזרן הטוב ביותר עבורכם? אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

קניית מזרן היא עם מחוייבות לא קלה, אין הרבה מוצרים שנשארים איתנו כל כך הרבה שנים ושהשינה שלנו כל כך תלויה בהם.

לפעמים זה נראה לנו הכי קל בעולם: ישנן פעמים שאנחנו מקבלים מזרנים "בירושה", לפעמים כמתנה לחתונה, ולפעמים אנחנו פשוט קונים כי צריך אחד חדש...

קודם כל חשוב לדעת שאין כזה דבר "המזרן הטוב בעולם". כל אחד והמזרן שמתאים לו. האם הוא מתאים לגב שלך? האם הוא הכי נוח לך? האם הוא בגודל המתאים? אספנו עבורכם כמה קטגוריות שחשוב להכיר לפני שקונים מזרן.

עכשיו במבצע מיוחד לגולשי כיכר השבת | 50% הנחה על כל מזרני סימונס+זוג כריות במתנה | צלצל עכשיו לסניף הקרוב לביתך

מראה עיניים - בעידן המודרני מאוד קל לקנות הכול באינטרנט, מהיר, זמין ופעמים גם חסכוני. אבל במוצר שהולך להיות אתכם כל כך הרבה שנים, ושאתם תהיו אלה שתישנו עליו, אין ברירה - גשו לחנות, תראו בעצמכם, תחושו, תתייעצו, ורק אז תיגשו לקופה. לא לפני.

סוג המזרן - כן, תתפלאו ישנם המון סוגי מזרנים מקשים ועד רכים, קפיצים או לא, חומרים שונים ועוד ועוד. כל אחד ומה שמתאים לו. גשו למוכר בחנות שיעשה לכם סדר ראש מה הכי חשוב לכם, ואז תתמקדו.

גודל המזרן - לפעמים השינה היא רק אחת מהקטגוריות שבוחרים בהם מזרן. יש את גודל המיטה שאליו המזרן צריך להתאים, יש גם את הגובה והמשקל שלכם...ואם אתם פשוט אוהבים לישון עם ידיים פרושות. כל אלו משפיעים על גודל המזרן שיש לקנות. שימו לב: המזרן הוא החלק העיקרי בחדר השינה, ולא המיטה. אם אתם בדרך לקנות את כל חדר השינה, תתחילו עם המזרן ורק אז תתאימו את גודל המיטה לפי המידות שלו.

אלרגיות - כן, זה נורא מוזר אבל יש כל מיני סוגי אלרגיות בעולמנו. האם בדקתם שאתם לא רגישים לחומרים ממנו עשוי המזרן? גומי, מוך או אבק וכדו' - משהו מזה נשמע לכם מוכר? תבדקו לפני.

כאבי גב - אין ברירה, אנחנו כבר התבגרנו, מתחילים לחרוק, ומזרן איכותי יכול לחולל פלאים לכאבי גב. האם אתם זקוקים למזרן אורתופדי? האם מומלץ לכם רך או קשה? אל תיחפזו, תבדקו היטב ורק אז תיגשו לחנות.

אחריות - קחו בחשבון שהכול יכול לקרות. חשוב שתפנו לחברה שמעניקה אחריות על המזרנים, ועדיף כמה שנים טובות.

עכשיו במבצע מיוחד לגולשי כיכר השבת | 50% הנחה על כל מזרני סימונס+זוג כריות במתנה | צלצל עכשיו לסניף הקרוב לביתך

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר