"מתנה אדירה"

המסע שלי באמצעות המדיה הדיגיטלית - ציפי קולטניוק

איך מוסיקאית חרדית שיוצרת מוסיקה מקורית מגיעה לקהל נשי מגוון בלי יוטיוב ורדיו ותוך הקפדה על גבולות ההלכה? באמצעות המדיה הדיגיטלית והרשת החברתית (כנס מאמע)

כנס מאמע | כיכר השבת |
ציפי קולטניוק. כנס אחת מול כולם. (צילום: מאמע)

לקראת הכנס היוקרתי "אחת מול כולם" מבית כיכר השבת ומגזין הנשים מאמע עבור נשות המגזר, ציפי קולטניוק, חושפת את המסע הדיגיטלי של חייה.

בערב שכולו חוויה, תפגשו נשים מובילות שעשו שימוש חכם בעולם הדיגיטל והצליחו להקים עסק משגשג. בפאנל מיוחד יספרו נשות הדגיטל איך הגשימו את חלומן, איך הצליחו לטפס למעלה, כל אחת בתחומה.

איפה? מלון וולדרוף אסטוריה ירושלים | מתי? ו' שבט 22.1 בשעה 19:00

המסע הייחודי שלי באמצעות המדיה הדיגיטלית - ציפי קולטניוק

איך מוסיקאית חרדית שיוצרת מוסיקה מקורית מגיעה לקהל נשי מגוון בלי יוטיוב ורדיו ותוך הקפדה על גבולות ההלכה? באמצעות המדיה הדיגיטלית והרשת החברתית!

במשך שנים כתבתי והלחנתי שירים, האמנתי בהם מאד, אבל לא האמנתי שלי כאישה חרדית יש אפשרות לשיר אותם. עשיתי כל מה שאני יכולה כדי לנסות להעביר אותם לזמרים אחרים ולא הצלחתי, באופן כמעט שמימי. הבנתי שאני צריכה לעשות את זה בעצמי אבל איך? איך גורמים לקהל לאהוב שירים שהוא מעולם לא שמע? איך אני מגיעה לנשים מכל המגזרים כשאין לי דרך להשמיע להן את השירים שלי?

הרשתות החברתיות נתנו לי פתרון. אפשרות להציג את עצמי, להביא את כל המסביב, את העולם שלי ומי שאני, לצטט מילים מתוך השירים וליצור התעניינות וקהל נשים שהלך וגדל.

אני זוכרת את הפעם הראשונה שפרסמתי שירים שלי, הרבה לפני שחלמתי להוציא אלבום. זה היה באמצעות פוסט שבו שאלתי מי רוצה לשמוע שיר חדש בהקלטה ביתית?! נשים כתבו לי את המייל שלהן בתגובות ואני שלחתי לכל אחת את השיר עם כמה מילים אישיות ולחשוב שמאז עברו בסך הכל חמש שנים והוצאתי שני אלבומים מצליחים...

האלבום הראשון מכר כבר שלוש מהדורות וחלק מהשירים שלו נכנסו לתוכניות לימודים להעצמה בתיכונים ברחבי הארץ. כיום כשאני מגיעה להופעות נשים בקהל מכירות שירים שלי ושרות איתי ביחד. זה משהו שלא יכל לקרות אלמלא המדיה הדיגיטלית. הרשתות החברתיות היו עבורי הבמה הראשונה, עוד לפני שהתחלתי להופיע וגם בהמשך. עשיתי לעצמי מעין טיפול של חשיפה והתרגלות לבמה באמצעות הפייסבוק, בדיקה של קטעי קישור ופרסום של טקסטים מתוך השירים.

אחרי שלוש שנים אינטנסיביות של נוכחות ברשת, תוך כדי הוצאת אלבום בכורה והופעות רבות, הרגשתי שיש לי מספיק קהל תומך והחלטתי לעשות פרויקט הד סטארט לדיסק שני. החלטתי להפוך את ה"דפקט לאפקט", את המגבלות ההלכתיות למיתוג שלי וקראתי לקמפיין "לתמוך בזמרת שאי אפשר לשמוע אותה שרה". הקמפיין היה מוצלח במיוחד ומה שהכי שימח אותי, זה המגוון העצום של נשים מכל המגזרים ומכל הארץ והעולם שתמכו בפרויקט באהבה גדולה וכך באמצעות המדיה הדיגיטלית נכנסתי לאולפן בתחושה שיש לי גב, קהל שלם שתומך בי לא רק תיאורטית, אלא רכש את האלבום שלי מראש והביע אמון ביצירה שלי. אי אפשר להסביר כמה זה מחזק ומשמח.

המדיה הדיגיטלית היא כלי עוצמתי, התוכן שאנחנו יוצקים לתוכו תלוי בנו.

אני נרגשת בכל פעם מחדש לפגוש בהופעות נשים שאומרות לי "אני מכירה אותך" "אני עוקבת אחריך". זו מתנה אדירה שצריך לנצל בחכמה ועם הרבה אחריות והבנה כמה השפעה יש לכל מילה ותמונה והלוואי שתהיה תמיד חיובית.

אתן מוזמנות לפגוש ולשמוע את ציפי קולטניוק בכנס שלא היה כמותו לנשות המגזר - "אחת מול כולם" עם נשים מובילות ומשפיעות במגזר בפרט ובישראל בכלל. יחד עם שרת המשפטים איילת שקד, השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, הרבנית יהודית יוסף ועוד ועוד.

ובתוספת בונוס יוקרתי: לראשונה ענקית הרשת גוגל שולחת צוות מיוחד להרצאה שתלמד אתכן איך להפוך את העולם הדיגיטלי לעסקי, רווחי וכלכלי.

הרצאות מרתקות, מופעים אומנותיים, בר חלבי עשיר, ולאורך הערב תופיע הזמרת והיוצרת שרון רוטר.

איפה? מלון וולדרוף אסטוריה ירושלים | מתי? ו' שבט 22.1 בשעה 19:00

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית