צפו

הרכב המפואר של בנטלי שבקרוב עושה עליה לארץ

לא עוד הרבה זמן ייקח עד שרכבי פאר של היצרנית הבריטית הוותיקה יתחילו לפאר את כבישי ארצנו. לבינתיים, משיקה החברה את הגרסה החדשה של ה"באנטיאגה" (רכב, MEN)

הבנטיאגה (צילום: יצרן)

בנטלי, יצרנית רכבי הפאר מבריטניה, חשפה את גרסת הבסיס לבנטיאגה החדשה שתעשה עליה לארץ הקודש באמצע השנה הנוכחית. בגרסה החדשה מצויד הרכב במנוע V8 טורבו-בנזין.

הבנטיאגה מקבל מנוע V8 בנזין בנפח 4.0 ליטר עם צמד מגדשי טורבו והספק מרבי של 550 כ"ס, 58 כ"ס פחות מגרסת W12 הבכירה. המנוע משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה.

כאופציה יצויד ה-V8 בבלמי קרבון שלטענת בנטלי הם הגדולים בתעשייה - 440 מ"מ מלפנים (עם קאליפר בן 10 בוכנות) ו-370 מ"מ מאחור. כמו שאר הגרסאות, גם הוא יצויד במערכת מיתלים אדפטיבית המשלבת בין כריות אוויר ומוטות מייצבים אקטיביים התורמים לספיגת זעזועים טובה במהירות נמוכה והקטנת זוויות הגלגול במהירות גבוהה.

הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש תוך 4.5 שניות בדרך ל-290 קמ"ש מרביים (0.4 שניות יותר ו-11 קמ"ש פחות מה-W12). אך ההבדל הגדול בין השניים מתבטא בצריכת הדלק ופליטת המזהמים, תודות למערכת לניתוק אספקת הבנזין לארבע מזרקים בעומס נמוך. נתוני היצרן מצהירים על 8.7 ק"מ לליטר ו-260 גרם CO2 לק"מ (1.1 ק"מ יותר לכל ליטר בנזין ו-33 גרם פחות מה-W12).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר