מוגבלים בתקציב ומשתוקקים לחופשה? זה היעד בשבילכם

הגיע הזמן הזה בשנה שאתם כל כך רוצים חופשה טובה, אבל המחירים, הו המחירים. ובכן, הנה היעד המושלם בשבילכם: המדינה היפה והזולה בצפון-מזרח אירופה (תיירות בעולם)

שרי ברינר שיפמן | כיכר השבת |
אסטוניה. יעד יפהפה וזול (צילום: shutterstock)

פראג? צפויה. איטליה? היינו שם, מיצינו. קזבלנקה? מרתק, אבל פחות. כרטיסי הטיסה, המלונות והמסעדות מסתכמים בהון תועפות וכל מה שאנחנו רוצים זה מקום יפה ומרגיע שלא נצטרך להתחייב על משכורת של שלושה חודשים בשביל ליהנות ממנו באמת.

המומחים בחברת הנסיעות Lonely Plant מזדהים איתנו לגמרי, ולכן הם פרסמו רשימה עם עשרת היעדים הטובים ביותר לשנת 2018, ובמקום הראשון מככבת: אסטוניה. ובעיקר עיר הבירה שלה, טאלין.

אסטוניה היא מדינה בצפון-מזרח אירופה שבעבר הייתה חלק מברית המועצות. היא גובלת במערב בים הבלטי, בצפון במפרץ פינלנד, במזרח ברוסיה ובדרום בלטביה.

כמו הארצות הסמוכות לה, גם אסטוניה אינה בדיוק יעד חם. כלומר, הטמפרטורה הממוצעת בחודש יולי (החודש החם ביותר בשנה) היא 15 מעלות, אז בהחלט כדאי לארוז מעיל וכמה צעיפים.

הכרטיסים לאסטוניה זולים מאוד ומחירי השהות שם יפתיעו גם את שועלי החופשות הוותיקים ביותר (נוכל להציע לכם פנטהאוז ב-50$ ללילה ליד העיר העתיקה בטאלין?).

עיר הבירה, טאלין, מחולקת לשני חלקים עיקריים; העיר החדשה המודרנית והמתפתחת, עם סימנים קלים לעידן הקומוניסטי, והעיר העתיקה הקסומה. חומה ארוכה ניצבת לאורך העיר העתיקה, יש בה רחובות מרוצפים אבן, מגדלים וצריחים, בתים קטנים בעלי גגות אדומים ציוריים, חנויות בוטיק מרתקות וכיכר רחבה במרכז. במילים אחרות, יעד אינסטגרמי נהדר.

טוסו להזמין חופשה ואל תשכחו לספר לנו איך היה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר