מעצר יצירתי

הקצין התחפש לשליח ולכד את הזייפן • צפו

שוטרי 'מקוף' בעיר אשדוד הביאו למעצרו של תושב העיר, החשוד במעשה עוקץ באמצעות כרטיס אשראי על סך עשרות אלפי שקלים. הוא הועבר לחקירה שבסיומה נכלא (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

יחידת השיטור הרגלי, שוטרי 'מקוף', המסיירים באזורים בהן יש ריבוי עבירות וזאת בשיתוף מערך הביטחון בחברת האשראי ובחברת סלולר, עסקו אתמול (שני) באיתורו של תושב אשדוד החשוד בביצוע עסקות באמצעות כרטיס אשראי מזויף על סך עשרות אלפי שקלים.

פעילות משותפת זאת הניבה את מעצרו של החשוד מיד לאחר שנמסרה לידיו ה"סחורה" אותה הזמין, רק שהשליח בעת המסירה היה קצין משטרה שהתחזה לעובד שליחויות.

דיווח שהתקבל במשטרה ממחלקת הביטחון בחברת האשראי ומחברת הסלולר העלה כי החשוד ביצע הזמנה של מספר מכשירי סלולר מהמתקדמים כיום בשוק בשווי מוערך רב. החשוד ביקש לקבל את הזמנתו באמצעות שליח לכתובת אותה מסר באחת משכונות העיר אשדוד. שיתוף פעולה בין משטרת ישראל והחברות המעורבות בכך, הביא אתמול בשעות אחר הצהריים את שוטרי היחידה לפעול ולעצור את החשוד.

קצין המשטרה שהתחזה לשליח לו המתין החשוד, מסר לידיו של זה את המשלוח ומיד לאחר שחתם החשוד על תעודת המסירה ביקש לעוצרו. החשוד ניסה את מזלו להימלט מהמקום, אך לאחר מרדף רגלי קצר של מאות מטרים ספורים הצליח ה״שליח״ יחד עם עמיתיו שהמתינו סמוך למקום להשלים את מעצרו והחשוד הועבר אל תחנת המשטרה לחקירה שבסיומה נכלא.

"אנו נפעל בכל דרך יצירתית תוך שיתוף פעולה עם כל גורם היכול לסייע בשמירה על ביטחונו של הציבור ובמטרה להביא לדין את אלו הבוחרים בדרך פלילית", נמסר מהמשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר