לקראת פתרון?

צוות מיוחד יסדיר את העברת המידע ממד"א ל'איחוד הצלה'

תקציב מד"א שעוכב בוועדת הכספים יועבר לאחר שהיו"ר גפני סיכם עם השרה שקד, אמסלם וזוהר, על הקמת צוות משותף ברשותם לפתרון העברת המידע ממד"א לאיחוד הצלה (בארץ)

(צילום: דוברות איחוד הצלה)

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני החליט להעביר את תקציב מד"א שעוכב על-ידו בתקופה האחרונה, זאת במטרה להסדיר את נושא העברת מידע מצלי חיים ממד"א ל'איחוד הצלה'.

ההחלטה על העברת התקציב התקבלה לאחר שהוחלט על הקמת צוות, בו יכהנו יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, שרת המשפטים איילת שקד, יו"ר הקואליציה דוד אמסלם ומרכז הקואליציה בוועדת הכספים ח"כ מיקי זוהר, שיפעל להסדיר את נושא העברת המידע ולכך שתבחיני התמיכות ישנו על-ידי משרד המשפטים, כל שתקציב מציל חיים יעבור גם ל'איחוד הצלה'.

בשיחות שקיים עם שרת המשפטים ויו"ר הקואליציה אמר גפני כי בדיונים שיתקיימו בתקופה הקרובה יוסדר גם הנושא החשוב של העברת מידע מציל חיים ממד"א למתנדבי איחוד הצלה. "חיי אדם נפגעים בישראל מידי יום בגלל הפשע הזה שלא מעבירים מידע מציל חיים לחובשים מקצועיים שרוצים להציל חיי אדם ללא תמורה", טען גפני.

שקד, אמסלם וזוהר התחייבו לפעול יחד עם גפני ומשרד הבריאות על מנת שהתבחינים ישונו כך שגם 'איחוד הצלה' יזכה להכרה ממשלתית ולתקציב להמשך פעילותו להצלת חיים.

יצוין כי מזה זמן רב שיו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, מקיים מאבק כדי להבטיח העברת מידע מציל חיים ממד"א לאיחוד הצלה ודורש כי לצד התקציבים המיועדים לפעילות מד"א ביו"ש יועבר תקציב גם לאיחוד הצלה שמצילים חיים מידי יום בכל הארץ וכי יקבלו מידע מציל חיים באופן שוטף ממד"א.

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ גפני, אמר בימים האחרונים כי לא יתכן שיהיה גוף שיחזיק מונופול על קריאות החירום בהצלת חיים וימנע מאחרים להציל חיי אדם בישראל. "נסדיר את הנושא הזה אחת ולתמיד", הבטיח.

יצוין כי אחד ממובילי המאבק להעברת התקציב למד"א היה ח"כ בצלאל סמוטריץ' מ'הבית היהודי', אך בהודעה שיצאה הוא לא מוזכר כחלק מההסדר או מהמאבק למען התקציב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר