היכונו לביאת הליברטי: מכונית מעופפת ראשונה בתוך שנה?

הפתרון האמיתי לפקקים? חברת PAL-V הודיעה כי ה"ליברטי" - דגם המכונית המעופפת שלה - מוכן לפעילות ממשית. יש מצב שכבר ב-2019 נראה את החלום מתחיל להתגשם (רכב)

המכונית המעופפת (PAL-V)

חברות רכב וטכנולוגיה רבות ניסו במהלך השנים את כוחן בייצור כלי רכב מעופפים, אך לצערם ולצערינו נחלו עד כה כישלון חרוץ. כעת, פרסמה חברת PAL-V, כי בתערוכת ז'נבה הקרובה היא תציג את ה'ליברטי' שלה - הגרסה החדשה שלה למכונית מעופפת.

החברה המדוברת, עורכת מזה למעלה מעשור ניסויים בתחום, והיא כידוע לא היחידה. כעת, הם אומרים, דגם הליברטי בשל ומוכן לפעילות בגרסת ייצור סופית שתהפוך אותו באופן רשמי למכונית המעופפת הראשונה.

מבחינת נראות, המכונית המעופפת נראית כמו סוג של הכלאה בין שני המושגים הללו – מכונית קטנה וכלי טייס זעיר, המכונית מיועדת לנהג ולנוסע נוסף והיא נחה על שלושה גלגלים. לטענת החברה, תהליך ההכנה לטיסה אמור לקחת בין 5 ל-10 דקות.

עוד מסרה החברה כי מהירות הנסיעה המירבית של הרכב עומדת על 160 קמ"ש - באוויר כמו גם על הכביש. טווח הטיסה עומד על 500 ק"מ, וטווח הנסיעה על הכביש עומד על 1,315 ק"מ. בנוסף, כדי להמריא עם הליברטי צריך משטח באורך 330 מטרים, כאשר לנחיתה יספיקו 30 בלבד.

ההשקה בתערוכת ז'נבה היא צעד ראשון של החברה לפני שורת צעדים משמעותית בדרך להפוך את הרכב החדש לחוקי. בפני ה"ליברטי" עומדים לא מעט הליכי אישור, שהחברה צופה כי יושלמו במהלך שנת 2019.

כדי להיות חלק מברי המזל הראשונים שיתעופפו עם הליברטי שלהם מעל הפקקים, החברה מציעה לציבור אפשרות של תשלום מקדמה בסך 2,500 דולר ולהצטרף לרשימת הממתינים. בכדי לרכוש באמת את הפלא הזה, יידרשו לכם לא פחות מ-399,000 דולרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר