טרה: השלמת מהלך כשרות בד"ץ העדה החרדית

מחלבת טרה שמחה לברך על המוגמר עם השלמת מהלך כשרות בד"ץ העדה החרדית ולרגל השקת מגוון מוצריה בכשרות המהודרת. עם בשורת הכשרות של מחלבת טרה, צרכני המהדרין יכולים ליהנות כעת ממוצרי חלב בריאים יותר וטעימים יותר בכשרות בד"ץ העדה החרדית (אוכל, שיווקי)

השלמת מהלך כשרות המהדרין. טרה. (צילום: יחצ)

בחודשי המהלך וגם בתקופה שקדמה להם, נערכה במחלבה עבודה סביב השעון והושקעו משאבים אדירים כדי שהשקת כשרות בד"ץ העדה החרדית תצא לפועל. המהלך כלל לוגיסטיקה מורכבת במיוחד ושינויים גדולים בכל התחומים.

מאז השקת המהלך, התקבלו במחלבת טרה תגובות נלהבות מהצרכנים באמצעות הקמעונאים ושירות הצרכנים, וחלה צמיחה חסרת תקדים באחוז המכירות בקרב הקהל החרדי. במחלבת טרה מציינים כי הפידבק הנלהב מהציבור מאושש את המסקנה, כי צרכני המהדרין יודעים לשים דגש על שילוב בין ערכים תזונתיים לטעם מצוין, ולכשרות מהודרת ישנה חשיבות על בעבורם.

במחלבת טרה מברכים על המוגמר יחד עם צוות בד"צ העדה החרדית שפעל בשיתוף פעולה הדוק ובהשקעה חסרת תקדים לכל אורך הדרך עד לתוצאה הסופית: השלמת המהלך וייצור מגוון מוצרי החלב בכשרות המהודרת.

מחלבת טרה מזמינה את צרכני המהדרין להכניס טוב הביתה ולצרוך את מגוון מוצרי החלב האיכותיים בכשרות המהודרת של בד"צ העדה החרדית, כמו גבינה צהובה נעם מ-100% רכיבים טבעיים וללא חומרים משמרים, שוקו מוו ללא תוספת סוכר, מעדני מוו עם יותר סידן ופחות סוכר, גבינה לבנה וגבינת קוטג' מרכיבים טבעיים בלבד ועוד מגוון מוצרי חלב שיוצרים תפריט בריא יותר וטעים יותר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר