בדיקה פשוטה בגוגל הצילה את חיי הילדה

תושבת בריטניה שגילתה סימנים חריגים על גופה של בתה, החליטה לבדוק את הנושא בגוגל - ובכך הצילה את חייה של בתה. "כששערה נשר נשבר לי הלב"(בריאות)

(צילום: שאטרסטוק)

כשהבחינה לראשונה בחבורות על גופה של בתה טאזמין, חשבה הנדלי בת ה-30 כי מדובר בחבלות קלות. היא סברה כי ההזעות בלילה וכאבי השרירים עליהם התלוננה בתה אינם מעידים על בעיה חמורה, עד שחיפשה אודותיהם בגוגל ונתקלה בכתבה על מותו של נער שסבל מתסמינים דומים.

"אם לא הייתי נתקלת במאמר לא היינו הולכים לרופאים, ומי יודע איך זה היה מסתיים", אמרה הנדלי, שנחשפה לכתבה על מותו של ג'יימס אומארה בן ה-13, שמת כשבוע בלבד לאחר שאובחן כסובל מסרטן הדם, שם ראתה כי הוא סבל מחבורות דומות לאלה של בתה.

"כשסיימתי לקרוא את הכתבה על ג'יימס התחלתי לדאוג", סיפרה האם. "באותו לילה ניסיתי לשכנע את עצמי שהכול בסדר, אבל בתוך תוכי הייתה לי הרגשה שמשהו אינו כשורה".

הנדלי סיפרה כי למחרת חיפשה במנוע החיפוש של גוגל אחר החבורות וראתה כי הן אחד מסממני מחלת הסרטן, האם המבוהלת נסעה עם בתה לבית החולים, שם נתבשרה כי החששות שלה מוצדקות וכי בתה סובלת מסרטן הדם.

הרופאים הבחינו בעלייה מדאיגה במספר כדוריות הדם הלבנות בבדיקת הדם שביצעו לילדה הקטנה, והיה ברור כי היא בשלב מתקדם של מחלת הדם - לוקמיה, והחלו באופן מיידי בטיפול כימותרפי.

כאשר נאלצו לקצץ את שערה לאחר שאחת מתופעות הלוואי של הטיפול הכימותרפי – נשירת שיער - נתנה את אותותיה נשבר ליבה של האם שסיפרה כי אז חוותה את הקושי העצום.

לאחר מספר סבבי כימותרפיה והשתלת מח עצם התבשרו לורה ובן זוגה כריס כי בתם הקטנה בת השנתיים נמצאת בהפוגה (רמיסיה). בני הזוג החליטו להקים עמוד פייסבוק להעלאת המודעות לסימני הלוקמיה מסוג AML, בו לקתה ילדתם טאזמין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר