עם מוצץ, בקבוק ולול: בן 36 מתנהג כבן שנתיים

איזה כיף זה לקום משינה ארוכה ועמוקה ולהצהיר "ישנתי כמו תינוק"? פחות כיף שזה קורה לך כל הזמן, על כך המשתמע מכך - או שלא? (מעניין)

סטנלי ת'ורנטון (צילום: ערוץ היוטיוב)

התינוק הבוגר הוא סטנלי ת'ורנטון, בן 37 מרדינג שבקליפורניה, והוא אוהב להתלבש ולהתנהג ממש כמו תינוק, אבל לא תמיד. למשל ת'ורנטון אוהב לישון בלול (תינוק) אותו הוא בנה בעצמו (פחות תינוק), הוא משתמש במוצץ, שותה מתוך בקבוק, לובש חיתולים, משחק בלגו ורואה סרטים מצוירים אשר מיועדים לפעוטות. ובקיצור, הוא נהנה לעשות כל מה שתינוק נוהג לעשות.

ת'ורנטון התראיין כמו גדול לערוץ היוטיוב The Wizard of Odd שם סיפר על דרך החיים המוזרה אותה ניכס לעצמו "'תינוק בוגר הוא אדם שאוהב להתלבש ולהתנהג כמו תינוק" סיפר בראיון "הגילאים משתנים מאדם לאדם. אתה יכול להיות בן 6 חודשים, 3 חודשים או כל גיל אחר בעצם. מה שמרגיש נכון בשבילך, אך אני הכי מתחבר לגיל שנתיים, כי בו ניתן ליהנות מכל העולמות, אתה יכול לשתות מתוך בקבוק, ללבוש חיתול ולישון בלול, אבל גם יכול כבר ללכת בכוחות עצמך, לתקשר בצורה טובה עם אנשים ולהתבטא ולספר מה אתה רוצה.

כשנשאל מהו המשחק האהוב עליו סיפר כי הוא הכי אוהב לשחק בלגו וכי הפעילות האהובה עליו היא צביעה, וכי הוא משתמש בחיתולים צבעוניים ומצוירים.

נהנה מכל רגע
בלול אותו בנה

כשהמראיין קרא לו תינוק בוגר, תיקן אותו סטנלי ואמר כי רבים נוהגים לקרוא לו כך אך זה לא נכון. משום שלמעשה, זהו רק חלק קטן מאוד מסדר היום שלו. "אני מעמיד פנים שאני תינוק כשעתיים בבוקר ואז שעה אחת בערב", הוא מספר בראיון, "האמת היא שבשאר היום אני בדיוק כמו כולם".

לדבריו, הסיבה בגינה בחר להתחבר לתחביב המוזר הזה היא משום ש"בתור תינוק, אתה בטוח, אתה מוגן ואתה נאהב. זאת המשמעות של הסיפור מבחינתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר