טול ורשתות: אלה כיסויי הראש שאת חייבת לפסח הזה

קולקציית כיסויי הראש של רייצ'ל ממשיכה לחבר בין קו העיצוב הצרפתי נוטף הסטייל לצניעות שלא מתפשרת על איכות ויופי. כך זה נראה (אופנה)

רחלי ביטון | כיכר השבת |
כמה סטייל! (צילום: רייצ'ל)

פסח. מצד אחד כאוס גדול, מצד שני הסדר והניקיון שקוראים עליי תיגר. מטבעי אני בעד בלגן. הוא תמיד יוצר אצלי סוג של סדר.

הכלל הזה עובד לי מצוין כשאני בונה קולקציה; בליל הבדים והאבזורים שעל שולחני יוצרים בי יצירה מופלאה השילובים קוראים לי ומבקשים ממני תשלבי בינינו, הטקסטורות כמו קמות לתחייה ועוברות עיבוד מחודש לכדי כיסוי ראש הולם.

הפעם, הקולקציה שלי מביאה איתה ניחוחות צרפתיים משהו, ואכן, הרבה מוטיבים ממנה הגיעו היישר מפריז הקפואה.

הצרפתיות ניחנו בסטייל ויש להן מקום של כבוד בכל הקשור למהפכת כיסויי הראש. הושפעתי רבות מהקו העיצובי הצרפתי ויש לי כלפיו סימפתיה רבה.

בקולקציה הנוכחית בחרתי להתחקות אחר השורשים, להבין איפה הכל קרה ועדיין קורה, כך שקולקציית פסח שלי מאופיינת בהרבה רשתות וטולים, מוטיב שראיתי הרבה בחלונות הראווה הפריזאים.

שחקני חיזוק שהוספנו הפעם אלו כובעי השוליים המסוגננים שלנו שמהווים כיסוי מלא או חלקי לבחירה. הם משמשים כתוספת אופנתית וגם בריאותית בימים בהם השמש קופחת על ראשנו, אז אם אפשר לעשות את זה בסטייל אפילו עדיף.

כמו כן חיזקנו את מחלקת כובעי הקוקטייל והבאנו מלאי חדש וצבעוני שללא ספק, אם יש לך אירוע מקומך אצלנו בחנות, ולמעשה, אפילו חלון הראווה שלנו הפך לסנסציה בקרב העוברים ושבים שמצטלמים ברקע. השקענו מחשבה רבה והמון רצון להביא אליכן את הבשורה בכל הקשור לכיסויי ראש יפים, מחמיאים ובעיקר מלאים בסטייל.

רייצ'ל, יפו 70, ירושלים (מרכז העיר, צמוד לכיכר הדווידקה) | 02-652-8227 | Rachel.org.il

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית