מותג וול דאן: המהפכה בעולם הבשרים

ההצלחה של וול דאן כאילו לקוחה מעולם האגדות: ממזנון קטן שמכר את הקציצות של אמא, עד להקמתה של אימפרייה חובקת רשתות, קצביות ומסעדה. בזכות מצוות כיבוד הורים לקחו האחים אסרף את עולם הבשר האיכותי עד הסוף (אוכל, שיווקי)

מהפכה בעולם הבשרים. וול דאן. (צילום: יחצ)

לשמעון אסרף היה חלום: לקחת את עולם הבשרים צעד אחד קדימה. ללמד את הקהל הישראלי שיש עולם שלם של אוכל שלא מתחיל ונגמר באנטריקוט או בסטייק, ושישנם חלקים רבים שהקהל הישראלי לא הורגל בטעמו האיכותי.

היום, בשיתוף עם אחיו דודו, אימפריית הבשרים שלו כבר בשיאה והיא רק הולכת ומתרחבת. מותג וול דאן מכיל בתוכו לא רק את מסעדת אנטריקוט הידועה בהר חוצבים, ולא רק הקצביות המוכרות, אלא גם רשת של בשרים שנכנסת לרשתות המזון ומביאה את האיכות של וול דאן לכל קצבייה וכל רשת.

זה התחיל בכלל, פשוטו כמשמעו, ממצוות כיבוד הורים. פתיחת המזנון הייתה להביא אופציה לתעסוקה לאחיו ולקרב אותו בחזרה לבית לבקשת אמא, ושמעון לקח על עצמו את המשימה וביחד הם פתחו מזנון קטן בהר חוצבים. מטבח קטן, מקום למכור, וזהו. במקום הם היו מוכרים את הקציצות הטעימות במיוחד של אימם, והקהל התחיל להתמכר. במהרה גם 10 סירים ביום לא הספיקו והיה צריך להתרחב.

לשמעון אסרף היה עיסוק מרכזי בנדל"ן, ובתחילה עולם המזון היה רק תעסוקה צדדית. כדי להרחיב את המזנון הוא פינה קומה שלמה של משרדים, 150 מ"ר, והקים מסעדת פועלים מפוארת. כאשר הביקוש המשיך והמשיך, האחים אסרף כבר הקימו את מסעדת אנטריקוט - 350 מ"ר בהשקעה של מיליון ש"ח. כדי להביא את האיכות הגבוהה ביותר, האחים אסרף לא התפשרו ולראשונה הביאו בשר איכותי בהשגחת הרב רובין.

מסעדת אנטריקוט. צילום: יחצ

הקצביות בסופרים שראו את המוצרים הייחודיים של וול דאן בהשגחת הרב רובין, ביקשו להצטרף להצלחה, ומותג וול דאן עם איכותה בשרים וטעמם הייחודי החלו לשווק לרשתות מזון ולקצביות, ומעל 80 מוצרים בלעדיים של מותג וול דאן: המבורגרים, קבבים, שניצלים, פסטלים, קובה ועוד ועוד.

הקצביות הרשמיות של וול דאן נמצאות בהר נוף, בני ברק, ורמת אשכול, וברשת המזון "יש" כבר תמצאו קצביות של וול דאן בסניפים בירושלים, רעננה ואשדוד ועוד היד נטויה.

עכשיו, אחרי שמסעדת אנטריקוט כבר פתוחה 15 שנה והקהל לא מוותר על מנות של בית אבל עם איכת ויוקרה, והקצביות ממשיכות למשוך אליהן מכל המגזרים, נזכר שמעון אסרף איך הכול התחיל, כמו תמיד, בבית של אמא: "כבר מילדות סבבו אותי הריחות של הבישולים, ומטעמים, אמא הייתה מלמדת אותנו ובשבילנו אלו זכרונות של בית".

גם לאחר שהאחים אסרף הקימו אימפרייה (כמעט 120 עובדים), הצניעות ניכרת אצלכם בכל דרך וחשובה להם הפשטות. להישאר בבתים פשוטים, מכוניות פשוטות, ופשוט לחיות בצניעות.

מוצרי וול דאן.

הייחודיות של מותג וול דאן מסתכם ב-3 עקרונות שהאחים אסרף לא מוותרים עליהם: כשרות מהודרת, איכות וניקיון.

1. כשרות ברמה הכי גבוהה - בעבר כשרות ההמדרין הייתה מחסום בעשיית בשר טעים ומנות גורמה, והאחים אסרף הפכו את המשוואה ויצרו בשרים איכותיים גם בכשרות הכי מהודרת והם בעצם מראים שאפשר לעבוד עם בשר מהדרין ברמה הכי גבוהה שיש. 2. איכות - במותג וול דאן חשוב מאוד איכות הבשר והם לא מתפשרים בכך, והם גם לא מצטנעים בכך: הם יודעים שהמחיר יהיה יותר גבוה בשל כך - אבל חשוב להם שאם מישהו אוכל או קונה אצלם הוא יקבל את האיכות הכי גבוהה בשוק. 3. ניקיון - כל מי שנכנס לקצביות של וול דאן מתפלא שאפילו בדוכן של הדגים אין ריח ולפעמים מקבלים תחושה שנכנסים לבית מרקחת ולא לקצביית בשרים. לטוב ולרע בד"כ בקצביות ישנו ריח בולט ולכלכוך - אבל לא בקצביות של וול דאן. ניקיון ואסתטיקה הם עקרונות שהאחים אסרף לא מוותרים עליהם.

כמובן שישנו גם קייטרינג ואוכל מוכן לשבת, כפי שלקוחות רבים מכירים מכל המגזרים: בין חרדים, בין חילונים, שבאים במיוחד לוול דאן לקנות אוכל לשבתות וחגים.

מותג וול דאן: המהפכה בעולם הבשרים | לחצו כאן ותתחילו להתמכר >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר