מי הזוכה הגדולה בשפית הבאה של סולתם?

חודשיים אחרי שהחלה תחרות ריאליטי הבישול הראשון למגזר החרדי "השפית הבאה של סולתם", בשיתוף פעולה עם אתר כיכר השבת, הגיעה התחרות לשלב הגמר ונבחרה השפית הבאה של סולתם. מי הזוכה הגדולה בפרס של סולתם? (אוכל, שיווקי)

השפית הבאה של סולתם. הגמר. (צילום: יחצ)

בסיומו של ריאלטי הבישול החרדי הראשונה נבחרה הזוכה במקום הראשון: השפית מיכל שווץ

לשלב הגמר של התחרות המדוברת במגזר ובקבוצות של נשים חרדיות, הגיעו שלוש מתמודדות שצלחו את כל השלבים המוקדמים: תמר רפאלוביץ' מבית שמש, שרה טייב מירושלים, ומיכל שווץ מאלעד.

במשימת הגמר שנערכה במסעדת הבשרים הירושלמית – רודריגז, התבקשו המתמודדת להכין מנה אחת לפסח, כאשר כל תהליך הבישול מתבצע בסיר אחד נבחר של סולתם. לצדה של שפית הבית של כיכר השבת, מורן פינטו, עמדו השופטים אלי מנחם שף הבית של מסעדת רודריגז ומיטל רובין מנהלת השיווק של חברת הסירים וכלי המטבח המובילה – סולתם.

המתנות לזוכות, ישמשו אותן כבר לקראת חג הפסח הקרוב. הזוכה במקום הראשון קיבלה תווי שי לקניה ברשת סולתם בסך של 2500 ₪, סגנית השפית הבאה של סולתם זכתה בתווי שי בשווי 1200 ₪ לרכישה בחנויות סולתם, ובמקום השלישי תווי שי בשווי 800 ₪ לרכישה בחנויות סולתם.

רוצים לדעת מה היתה מנת הגמר של כל מתמודדת? מה חשבו השופטים על המנה המנצחת? ומי הזוכות במקום השני והשלישי? כנסו עכשיו לצפות בסרט הגמר של תחרות השפית הבאה של סולתם וכיכר השבת!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר