"אחרי פסח", כבר כאן

לקראת הבחירות: 'דגל התורה' מקימה "צוות מוניציפאלי"

הוראתו של ח"כ גפני כי 'דגל התורה' תתעסק בבחירות לרשויות המקומיות רק לאחר חג הפסח, זכתה לשבחים מצד רבני המפלגה • בישיבת הנהלה הוחלט על הקמת "צוות מוניציפאלי" (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ראשי 'דגל' אצל מרן הגר"ח קנייבסקי. ארכיון (באדיבות המצלם)

ההנהלה של מפלגת 'דגל התורה התכנסה אמש (רביעי) במשרדי התנועה בבני ברק לקראת התחלת ההיערכות לבחירות לרשויות המקומיות שייערכו בעוד כשבעה חודשים.

בישיבה השתתפו שלושת חברי הכנסת של המפלגה, משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר, יחד עם הרבנים הגאונים רבי נתן זוכובסקי ורבי יוסף אפרתי.

במהלך הפגישה הוחלט על הקמת צוות מוניציפאלי שידון בנושאים השונים בכל עיר ועיר זאת לקראת הבחירות שייערכו, כאמור, בחורף הבא.

בפגישה שיבחו הרבנים את יו"ר המפלגה ח"כ משה גפני שעמד על כך שרק אחרי חג הפסח ידונו בעניינים הללו זאת על מנת למנוע התערבות של גורמים אינטרסנטים שמנסים ללבות חילוקי דעות ומחלוקות.

בכל עיר יבדקו חברי הצוות את הצרכים האמיתיים של ציבור האברכים ובני הישיבות מצביעי 'דגל התורה' ולפי זה יחליטו באיזה מועמד לתמוך ועם אלו מפלגות לשתף פעולה.

בפני המפלגה יעמדו הכרעות משמעותיות במספר ערים סביב שאלת התמיכה במועמדים, כמו למשל בירושלים (בהנחה שהמירוץ ייפתח לאחר פרישת ניר ברקת) בבית שמש, בבני ברק ובאלעד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר