נורה ומת

חמאס חיסלו את החשוד בניסיון ההתנקשות

כוחות הביטחון של חמאס חיסלו את המבוקש אנס אבו חוסה, שחשוד בפיצוץ המטען נגד שיירת ראה"מ הפלסטיני ראמי חמדאללה. הוא נורה ומת לאחר מכן בביה"ח (העולם הערבי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
המבוקש שמת מפצעיו (צילום: כרזה של החמאס)

מנגנוני הביטחון של חמאס ניהלו חילופי אש הבוקר (חמישי) במחנה הפליטים נוסיראת ברצועת עזה במסגרת מבצע ללכידתו של המבוקש אנס אבו חוסה, שחשוד בפיצוץ המטען נגד שיירת ראש הממשלה הפלסטיני ראמי חמדאללה בעת ביקורו בעזה.

כוחות חמאס צרו על בית שבו הוא נמצא. שניים מאנשי המנגנונים נהרגו. אבו חוסה נתפס ונפצע קשה, ומת מאוחר יותר בבית החולים. בנוסף, נהרג אדם שנחשד שסייע לחשוד וסייען שלישי נתפס.

אתמול פורסם שמו של אבו חוסה, בן 26, שלפי מקורות פלסטיניים ייתכן וקשור לתנועות סלפיות בעזה. במקביל להודעה, נפרשו מחסומים בדרכים ונסגרו מנהרות ההברחה ברפיח כדי למנוע בריחה אפשרית שלו. ברמאללה התייחסו בביטול להודעות ולחיפושים וטוענים כי מדובר בהצגה בלבד וכי מי שעמד מאחורי ההתנקשות הוא חמאס בעצמו.

הבוקר מנע חמאס הגעה למעבר ארז כחלק מהמרדף אחר החשוד האחראי לפיצוץ המטען נגד שיירתו של חמדאללה. מאוחר יותר התיר מעבר רק למקרים הומניטריים.

בשבוע שעבר מנגנוני הביטחון של חמאס סגרו את המטה המרכזי של חברת הסלולר הפלסטינית "ווטניה" ברצועת עזה בצו של התובע הכללי. הסגירה באה בעקבות סירובה של החברה לשתף עם חמאס פעולה במסגרת חקירת פיצוץ המטען נגד שיירת ראש הממשלה הפלסטיני.

בינתיים, המתיחות בין שתי התנועות עדיין בעיצומה כשכאמור

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר