עכברא גנב

ארגנטינה: "עכברים אכלו חצי טון מריחואנה"

מפקד תחנת משטרה בארגנטינה עזב את תפקידו מבלי לדווח על כמויות הסמים שנתפסו על ידי בתחנה ועורר את חשדו של מחליפו, שערך ספירת מלאי ונדהם לגלות את הכמות שנעלמה. המפקד לשעבר טוען: עכברים אכלו הכל (מעניין)

(צילום: שאטרסטוק)

שמונה שוטרים ממשטרת ארגנטינה הודחו מתפקידם לאחר ששתילי מריחאונה בכמות של חצי טון שנתפסו על ידי המשטרה, נעלמו באורח מוזר מהמקום בו הם נשמרו.

כמות הסמים האדירה הוחזקה במתקן משטרתי הסמוך לבירה בואנוס איירס. ובבדיקה שנערכה שם לאחרונה התגלה כי נעלמו 540 קילוגרם של החומר האסור. בבדיקה שנערכה לפני שנתיים הכמות שהוחזקה עברה את ה-6,000 ק"ג.

חאבייר ספסיה, מנהל המתקן, ומספר שוטרים נוספים נעצרו בחשד כי הם שלחו יד בסחורה היקרה, אך להגנתם טענו כי אין להם קשר למקרה, וכי עכברים הם אלו שאכלו את המריחואנה החסרה.

הטענה המקורית של השוטרים הגיעה לפני מומחים שפקפקו בה, משום שלטענתם אילו היו עכברים מכרסמים את הסחורה הם היו מתים, וגופותיהם היו נמצאות במקום.

לפי הדיווחים בדיילי מייל, מומחים לזיהוי פלילי סבורים שעכברים אינם יכולים להתבלבל בין סמים למזון.

החשד סביב חאבייר ספסיה התעורר משום שכשעזב את תפקידו בשנה שעברה הוא לא טרח להותיר דו"ח מעודכן וחתום בנוגע למלאי הקיים במתקן. ומחליפו הוא זה שזיהה כי קילוגרמים רבים של מריחואנה חסרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר