"אין דיון ענייני"

דיווח: ארדן לא יאריך את כהונת המפכ"ל אלשיך

השר לביטחון פנים גלעד ארדן מתכוון שלא להאריך את כהונתו של מפכ"ל המשטרה רב-ניצב רוני אלשיך בשנה נוספת וכבר בשבועות הקרובים יחל בחיפוש אחר מועמד מהארגון (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
המפכ"ל אלשיך והשר ארדן (צילום: יונתן סינדל / Flash90)

השר לביטחון פנים גלעד ארדן מתכוון שלא להאריך את כהונתו של מפכ"ל המשטרה רב-ניצב רוני אלשיך בשנה נוספת. כבר בשבועות הקרובים יחל בחיפוש אחר מועמד ראוי מתוך הארגון, כך דווח הבוקר (ראשון) ב'מעריב' אונליין.

אחת הסיבות המרכזיות שארדן מתכוון שלא להאריך את כהונת אלשיך היא מחלוקות קשות שנתגלו במהלך הכהונה בין השניים.

בראיון לתוכנית 'אנשים' שתשודר הערב התייחס ארדן לנושא ואמר: "יש עוד זמן לעסוק בכך, ובעיקר אני חושב שהאווירה היום לא תאפשר דיון ענייני ומקצועי בשאלה הזו". הוא הדגיש כי "יש לנו הרבה פעמים חילוקי דעות, ולא כל דבר אנחנו רואים עין בעין. אני חושב שהוא עושה עבודה טובה ומוביל את המשטרה בכיוונים הנכונים".

אמש דווח באתר ynet כי השר ארדן מסרב למנות את מפקד להב 433 לשעבר רוני ריטמן וזה בניגוד לעמדתו אלשיך המבקש למנותו לתפקיד בכיר בשורות המשטרה. על פי הדיווח, על רקע עמדתו של השר נוצרה מתיחות שיא בין המפכ"ל לבין השר, שאמור גם בתקופה הקרובה להחליט אם הוא ממליץ בפני הממשלה להאריך את כהונת המפכ"ל לשנת הרביעית.

בתגובה לפרסום ב'מעריב' מבהיר השר לביטחון פנים גלעד ארדן כי "לפרסום אין שום אחיזה במציאות. השר לביטחון הפנים ארדן הבהיר פעמים רבות שהוא אינו עוסק כלל בשלב זה בסוגיית משך כהונת מפכ"ל המשטרה ולא נתקבלה שום החלטה בנושא זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר