הורחק מביה"ח

נעצר עובד בית חולים שגנב כסף ממאושפזים

עובד בית חולים נהג לגנוב כסף מתיקים של מאושפזים ושל חבריו לעבודה. אחר חקירה ממושכת, הצליחה המשטרה לעלות על עקבותיו והוא הודה בגניבות רבות ונעצר (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

המשטרה עצרה בסופ"ש האחרון, תושב הצפון בשנות ה-40 לחייו, בחשד לגניבת כסף מזומן מתיקים של מאושפזים בבית החולים וכן מעמיתיו לעבודה.

על פי החשד, מדובר בחשוד המועסק מזה עשור בבית החולים, אשר ניצל לאחרונה את נגישותו לחדרי המאושפזים וכן לתיקים של עמיתיו לעבודה ונהג לגנוב מארנקיהם כסף מזומן, בסך מאות שקלים.

ראשיתה של החקירה, בתלונות שהתקבלו במשטרה במהלך החודש האחרון מכ-10 מתלוננים שונים (חלקם מאושפזים וחלקם עובדי בית החולים), בחשד כי נגנב מהם כסף בעת ששהו בביה"ח.

חוקרי תחנת חיפה בסיוע מחלקת הביטחון של בית החולים, פתחו בחקירה, תוך מיקוד בחשוד פוטנציאלי - עובד המקום, לאחר שהבחינו כי מצליח להתחמק ממצלמות האבטחה של ביה"ח ופועל בסביבה "סטרילית" שאינה מתועדת בשל צנעת הפרט, דוגמת חדרי המאושפזים ומלתחות העובדים.

בתוך כך, חוקרי המשטרה חקרו את החשוד בסמוך לקבלת תלונה חדשה, בגין גניבה מארנק של אחד המאושפזים. כאשר הכסף הגנוב נתפס והחשוד הודה במיוחס לו באירוע זה ובמקרים נוספים.

בתום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים, לרבות הרחקה מבית החולים למשך 15 יום וחומר החקירה הועבר ליחידת התביעות של משטרת ישראל, לשם גיבוש כתב אישום בהתאם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר