מכתב לנציגים

ש"ס חיה, קיימת, גדלה ומתעצמת // אריה דרעי

במכתב מיוחד ששיגר הבוקר לנציגי תנועת ש"ס ברחבי הארץ, חוגג יו"ר ש"ס השר אריה דרעי את ניצחונה של ש"ס בבחירות המקומיות: "תשובה מוחצת לכל הסקרים הווירטואליים" (דעות)

אריה דרעי | כיכר השבת |
השר אריה דרעי (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

נציגים ופעילים יקרים ואהובים.
ה' עמכם, גיבורי החיל.

עברתי אתמול את אחד הימים המטלטלים בחיי הציבוריים. לאחר יום ארוך ומתוח של הישורת האחרונה, עמדתי בשיברון לב ליד מיטתו של ידידי האהוב ושותפי לדרך השר הרב דוד אזולאי ז"ל והרגשתי את הכאב הגדול מהסתלקותו בטרם עת. ניצלתי את שהותי בבית הקברות סנהדריה להעתיר תפילה על ציונו הק' של רבנו הגדול מרן רבנו עובדיה יוסף זצ"ל, שימשיך לפעול בשמים עבור תנועתנו הקד', בייחוד בשעות אלה כשאנו ניצבים בתום מערכת בחירות קשה ומאומצת.

ואז, במעבר חד הגיעה התשובה המשמחת והפלאית: מרן מסתכל מלמעלה! מול כל התחזיות והנבואות הלא מעודדות, תנועת ש"ס בהנהגת מרן הכהן הגדול שליט"א, התחזקה בכל רחבי הארץ ובמקומות מסוימים אף הכפילה את כוחה. לאורך כל התקופה האחרונה שבתי ואמרתי לכם שהסקר האמיתי לכוחה של תנועת ש"ס יהיה בכ"א חשוון, והוא אכן נערך בגדול ונתן תשובה מוחצת לכל הסקרים הווירטואליים. אתמול בלילה הכרזנו בקול גדול: ש"ס חיה, קיימת, גדלה ומתעצמת, ואף צוברת תנופה בקרב קהלים צעירים ומסורתיים.

השגנו בס"ד הצלחה מדהימה במינוי ראשי ערים כדוגמת משה ליאון בירושלים, רמי גרינברג בפתח תקוה, יחיאל לסרי באשדוד, יחיאל זוהר בנתיבות, אבירם דהרי בקרית גת ועוד, נתי אלפסי במגדל, ישראל גנץ במועצה אזורית מטה בנימין, כפיר עובדיה בטירת הכרמל ועוד ועוד. הצלחות מרשימות נרשמו בס"ד גם ברשימות ש"ס בכל רחבי הארץ, מדן ועד אילת. גם בערים מעורבות כמו אשדוד, תל אביב, פתח תקווה וגם בערי הפריפריה, רשימות ש"ס גדלו והתעצמו והוכיחו שוב: העם שבשדות חוזר לש"ס, הציבור המסורתי שכה הרבו להספידו, חוזר לביתו הטבעי, לתנועת ש"ס הקדושה והחמימה, לאמונת החכמים, למסורת היהודית הטבועה בנשמתו.

רבותי! בבחירות אלו צפה וזהרה דמותו הטהורה של מנהיגנו הגדול, נשיא אלוקים בתוכנו, הכהן גדול מאחיו מרן ראש הישיבה שליט"א נשיא מועצת החכמים. מסירות נפשו המפעימה כשכיתת את רגליו בייסורי גוף להצלחת המערכה ריגשה את כולנו. זעקתו הרמה ובכיו המרטיט לפעול למען התנועה הק' גרמו לטלטלה גדולה אצל כולנו והמריצה אותנו לפעול בכל כוחנו. בבחירות אלו יצאה הקריאה לכל קצות הארץ: יש לנו אב זקן! יש מנהיג בישראל! אשרינו שזכינו לפאר הדור שכזה, ממשיכו של מרן אביר הרועים זי"ע, גדול הדור שהכל כפופים לפניו.

נציגים יקרים, ההצלחה הגדולה לא הייתה מושגת ללא הפעילות המאומצת שלכם, נציגינו ופעילנו בשטח, שאני לא זוכר כמותה זה עידן רב. בכל מקום שסיירתי ראיתי את רוח ההתלהבות והמסירות שלכם מכל הלב להצלחת המערכה. גם בקרב קהלים צעירים ומסורתיים. הוכחנו כי ש"ס נטועה עמוק בזהותו של הציבור הספרדי ועוברת מדור לדור, בדרכו הסלולה של מרן זי"ע, ללא כל סטייה או בלבול. ישלם ה' שכרכם ותהי משכורתכם שלמה. אתם אלה שהבאתם בגופכם את ההצלחה. הפעולות הגדולות שיושגו ע"י התנועה הק׳ בחמש השנים הרבות ייזקפו לזכותכם.

ולסיום, הבחירות האלו אף הוכיחו שוב, באופן חד וברור, כי הציבור התורני נשמע לרבותיו ומציית להוראתם. אל מול כל ניסיונות הבלבול והקרירות שמנסים ליצור בתקופה האחרונה, הציבור הצביע ברגליו והכריז "דעת תורה". כל מי שניסה להמריד את הציבור נגד רבותיו ולהטותו לדרכים אחרות - נחל כישלון!

הבחירות הללו אף הוכיחו את האחדות האמיצה והנדירה הקיימת בתנועת ש"ס, לכל אורכה ורוחבה. הן סביב ההנהגה הרוחנית בראשותו של מרן הכהן הגדול שליט"א והן סביב ההנהגה הפוליטית. כל מי שניסה להכניס טריז בנינו – העלה חרס בידו. אחדות היא מכפיל כוח וביחד מנצחים.

נמשיך בכוחות משותפים להביא את המהפכה הרוחנית הספרדית לכל יישוב בארץ, אל המוני בית ישראל הממתינים לנו, ונחזיר עטרה ליושנה בדרכו של מרן זי"ע. חזקים וברוכים!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר