טור דעה

הקוסם // ישי לפידות

אמרו עליו כל כך הרבה דברים... סיפרו עליו כל כך הרבה אגדות, אבל בדבר אחד הסכימו כולם: הוא קוסם!!! ישי לפידות בטור אישי ומיוחד מכתיר את איש השבוע שלו (מאמרים, דעות)

ישי לפידות | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אמרו עליו כל כך הרבה דברים...
סיפרו עליו כל כך הרבה אגדות,
אבל בדבר אחד הסכימו כולם: הוא קוסם!!!

"כל אחד יכול לאחוז בהגה הספינה כאשר הים רגוע" אמר פעם הפילוסוף, "אבל מנהיגות נבחנת על מים סוערים"... ובתום השבוע הזה, התברר שוב וללא ספק, האיש מנהיג! גם בימים בהירים, גם בסערות. והאיש קוסם אמיתי.

הוא ההוכחה לכך שיש כאלה שגם כשכל העולם נגדם, שכל המערכות מכוונים אליהם נשקים שלופים, הם הולכים עם האמת שלהם ומנצחים. את כל העולם.

כי היקום הזה שלנו, מתחלק לשניים: אלה שחיים אותו, ואלה הלוחמים אותו.

מצד אחד ישנם אלה הנמצאים כאן. באו בלי יומרנויות, ללא תקוות גדולות, מקבלים את מה שיש להם בעולמם, לא מבקשים יותר, לא רוצים מעבר למה שגורל החיים הביא להם. ויש את אלה שהגיעו ללחום. שמוכנים לעבוד קשה, להקריב הכל, להפוך את העולם, לנצח את המציאות ולהילחם על עתיד טוב יותר ונכון יותר להם ולאחרים.

והשבוע הוא הוכיח שוב, שגם ללוחמים, לעובדים קשה, למתעקשים – יש עדנה. יש מתן שכרו בצדו וכשכל אויביו מזנבים בו, מתפללים ומחכים למפלתו, כשאושיות ממלכתיות עצומות אורבות לו עם רשת פרושה, וגם במחנה פנימה לא חסרים "אוהבים", הוא לא ראה ממטר והמשיך כבימים ימימה. לא ראה בעיניים, רק היה כטיל מונחה מטרה לעבר היעד האחד אשר נקבע מראש.

לך ואלנסה אמר פעם: "בפולין כל אחד הוא מנהיג"... הוא כנראה לא ממש ביקר בישראל. ובמדינת כל מנהיגיה וכל מלכיה, בארץ אשר כל אזרח בה מלך, האיש הזה הוכיח לכולם שמנהיגות נרכשת בשנים ארוכות של מאמץ, דמעות, ועבודה סיזיפית קשה בארץ לא זרועה. וכשהגיע השבוע קו הסיום הזה וכה הפתיע - אפילו אותו - השמחה הייתה עד לב שמיים.

ומעבר לשכר העמל, ואחרי כל הצער והכאב שנשא עמו ועם משפחתו בכל הדרך כפוית הטובה הזו, הוא הוכיח לעצמו, לאנשיו, לבוחריו ולאנשי העם הזה: מנהיג אמיתי, לא מבקש שנמסור בידיו את חיינו או דרכנו, מנהיג נכון מחזיר בנו את האמונה בכושרנו ובכוחנו להנהיג את עצמנו בגאווה ובכבוד.

כן, אריה דרעי הוא איש השבוע שלי...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר